Για το καλο τoυ χρονου!

Πριν λιγες ωρες ξημερωσε το 2013. Σωτηριον; Δεν ξερουμε, αλλα σιγουρα θα ειναι σωτηριον για καποιους απο μας. Ετσι θελουμε κι ετσι ελπιζουμε ολοι.  Τι κι αν ειναι μια μερα σαν ολες τις αλλες,  εμεις οι ανθρωποι την εχουμε την πρωτη ημερα σε ελπιδα και σε ευχες.

Πρωτοχρονια του 2007 εγραψα τημ πρωτη μου αναρτηση στον μπλογκερ τοτε (despinarion.blogspot.com). Τοτε διαλεξα και το ονομα “δεσποιναριον” που μου εχει πια κολλησει και δε ξεκολλα απο πανω μου. Ο λογος ηταν οτι για να δημιουργησω λογαριασμο στην google  το ονομα “despina”   ειχε καταληφθει ηδη σε ολες του τις παραλλαγες. “Δεσποιναριον” ηταν ενα απο τα χαϊδευτικα ονοματα με τα οποια με αποκαλουσε μερικες φορες ο παπους ο Ροδολφος. Βεβαια ο παπους βασικα με φωναζε “μπουλουκα” αλλα αντε τωρα να φιαξεις ενα “boulouka.com”  και να εχεις απαιτηση να κανεις σοβαρο blogging.

Αναπολουσα τοτε στο πρωτο μου ποστ “Πρωτοχρονιες σε χρονους αλλους” . Τα παιδικα παρτυ της Παραμονης οπου ειτε η μαμα ειτε ο νονος μου εναλλακτικα φορουσαν την κοκκινη παραγεμισμενη στολη και εφερναν τα δωρα. Πως λοιπον να μη πιστεψεις στον Αγιο Βασιλη οταν τον βλεπεις μπροστα σου με μια σακουλα γεματη. Και μετα πως να μην αμφιβαλλεις μετα για ολα οταν ο Αγιος Βασιλης σε κοιτα με το ιδιο βλεμμα που σε κοιτα η μανα σου! Και οταν πια κανενας πια δε μας ξεγελουσε,  τα πρωτοχρονιατικα παρτυ της παραμονης, ειχαν τσα-τσα και μπλουζ και το πρωτο βερμουτακι!

Και φετος οπως παντα ειχα μερικους ενδοιασμους για το αν θα εβαζα λουκεττο στο μπλογκ. Και παλι οπως καθε χρονο το απερριψα (μετα πολλων επαινων που ελεγε ο μπαμπας μου). Τον αγαπω τον χωρο μου εστω κι αν δεν ερχομαι εδω πια καθε μερα.  Εξ αλλου εδω γνωρισα τοσους καινουργιους φιλους που εχουν γινει πια κομματι της καθημερινοτητας μου (της διαδυκτιακης) και που διαφορετικα ποτε δεν θα ειχαν διασταυρωθει οι δρομοι μας.  Εδω λοιπον για εβδομη χρονια αρχισα να γραφω για “το καλο” του χρονου, και ενα καραβι  ευχες σε οποιον περασει απο αυτη την σελιδα.

elpidaΠριν τρια χρονια βρηκα αυτο το καραβακι στο κεντρο Ελληνικης Παραδοσιακης Τεχνης στον οροφο της Πανδροσου.  Ειναι σαν τις χειροτεχνιες που φιαχναμε παιδια κοβοντας με πριονακι κοντρα πλακε σε διαφορα σχεδια. Μου αρεσε τοσο!  Ο καλλιτεχνης ονομαζεται Πετρος, αλλα δε ξερουμε τιποτε αλλο γι αυτον. Βαφτισε το καραβακι του ελπιδα, και το εκανε να κινειται προσω ολοταχως αν κρινουμε απο τον καπνο του.  Ετσι με ελπιδα και τα βλεμματα στο μελλον ευχομαι να ειναι το 2013 μια καλη χρονια για μας και για την Ελλαδα.

wp

Με αυτη την αισιοδοξη δημοσιευση για την Πρωτοχρονια στην Αθηνα κατω απο τον ιερο βραχο της Ακροπολης χαιρετιζει η τοπικη μας εφημεριδα ” Washington Post”  to 2013.  Εχουν αρχισει να μας συμπαθουν κι εχω αρχισει να τους συμπαθω! Ενωνω τις ευχες μου για ενα 2013 γεματο ελπιδα, αγαπη και τυχη.

Σας φιλω γλυκα!

13 comments on “Για το καλο τoυ χρονου!

  1. orfia says:

    Ενα καραβι ευχες Δεσποινα μου για ολο τον κοσμο και ειδικα, για εμας εδω στην Ελλαδα με ελπιδες και ισως και ονειρα…!! Καλη Χρονια, με “ψηλα το κεφαλι και ισιους τους ωμους” οπως μου ελεγαν μικρη,,, στα δυσκολα..!! 🙂

    • despinarion says:

      Σαφως, η καρδια μας και το μυαλο μας βρισκεται παντα εκει και ολες μας οι καλες ευχες καταληγουν εκει. Να βγουμε απο τα δυσκολα. Σε φιλω και σου ευχομαι Καλη Χρονια Ορφια!

  2. Penny says:

    Καλή νέα χρονιά Δέσποινα >3

  3. fevis says:

    Δεσποινάκι μου αγαπημένο πολλές ευχές και εδώ, και πολλή αγάπη. Δεν θα σε αφήσουμε να αφήσεις το blogging, φαντάζομαι πως το έχεις καταλάβει πια αυτό, μας αρέσει να σε διαβάζουμε και είναι αυτό που μας έφερε κοντά. Να έχουμε μια υπέροχη χρονιά!!!!!

    • despinarion says:

      Να εχουμε μια υπεροχη χρονια! Τι ωραια ευχη. Ειμαι τοσο χαρουμενη με τους καλους και φιλους που γνωρισα μεσα απο το μπλογκ που δε το αφηνω. Πολλα φιλακια και καλη χρονια.

  4. Ευχές, αγάπη και πολλά φιλιά! Για τον καινούργιο χρόνο, να είναι γλυκός τρυφερός και ευγενής σαν εσένα και συ να έχεις πάντα υγεία και τους αγαπημένους σου δίπλα σου!

    • despinarion says:

      Ποπη μου αυτες τις γιορτινες μερες απο τις ευχες που κανουμε, αν πιασουν οι μισες θα περασουμε ενα χρονο ζαχαρη.

  5. Penelope says:

    πω πω, πως περάσαν τα χρόνια ! από τότε που γνωριστήκαμε έγιναν τόσες αλλαγές… Και τι περιέργο, να είμαστε και δύο από την ίδια γειτονιά και να που βρεθήκαμε εδώ και τόσα χρόνια και τα λέμε. Μεγάλη ιστορία το μπλόγκιν και τα social media. Eχω λίγο δυσκολία αυτό το χρόνο με το wordpress αλλά όταν καταφέρνω μπαίνω γράφω κάτι και ρίχνω μια ματιά γύρω. Αντε καλή χρονιά στο Δεσποινάριο του blogging xx

    • despinarion says:

      Πραγματικά, από την ίδια γειτονιά της Αθηνας, στην ίδια μπλογκογειτονια, και οι δυο στο Carmel, μαζί πριν την έκδοση του Τζονι, μια συνάντηση στην Αθήνα, μια παραλίγο συνάντηση στο Λονδίνο, εσυ να αλλάζεις ηπείρους κι εγώ κολλημένη στην ..πρωτεύουσα. Καλή χρονια καρδούλα!

  6. Natassa says:

    Δέσποινα, μου αρέσει πολύ το “Δεσποινάριον”. Μου δημιουργεί μια αίσθηση θηλυκότητας και ενός βλέμματος που αστράφτει. Σου πάει πολύ! Καλή χρονιά να έχεις!

Leave a Reply

