λαμπεις!

P1020214

Οτι και να λενε για σενα, οσο κι αν υποφερεις, οσο κι αν ταλαιπωρεισαι, για μενα και για πολλους απο μας εισαι το φως. Ξημερωνουν Χριστουγεννα αυριο και βρηκα μερικες φωτογραφιες σου απο προπερσυ τις γιορτες. Δεν ησουν και πολυ στις χαρες σου αφου η κριση ειχε ηδη αρχισει. Ομως μεσα σε αυτη την μιζερια ηταν στιγμες που ελαμπες! Τελος παντων εγω σε εβλεπα να λαμπεις, και μπορει να το εκανες για χαρη μου, που ξερεις ποσο σε αγαπω.

Ξημερωνουν Χριστουγεννα αυριο κι εγω που διαλεξα να μοιραζομαι πανω στη γη, σκεφτομαι εσενα. Να μπορουσα να κανω τον κοσμο να σε ξαναγαπησει και να σε  νοιαζεται κι εσυ οταν  σε φροντιζουν δινεις πισω τοσες χαρες.

Εδω μαζι με τα δικα σου παιδια, σε αγαπησαν ξενοι και σε στολισαν με ομορφα κτιρια.  Ξερεις γιατι; Γιατι στεκεσαι ψηλα και σε λουζει το φως.  Ησουν μικρη οταν ημουν  μικρη κι εγω. Μαζι μεγαλωσαμε.

Και ξερεις, πρεπει να στο πω κι αυτο. Οταν ερχομαι κοντα σου, αισθανομαι μια ζεστασια. Σαν να βρισκομαι σε μια μεγαλη αγκαλια. Μια ζεστασια που δεν εχω νοιωσει πουθενα αλλου, στον πλανητη που διαλεξα να γυριζω.

Κι ας ειναι τα πραγματα αγρια και ασχημα καμια φορα, κι ας ειναι τα κτιρια και οι δρομοι σου αφροντιστα, καπου υπαρχουν μικρες φλογιτσες, ψυχουλες που θελουν να σε δουν ομορφη.  Τις βλεπω εγω.

Πως αγαπαει κανεις μια πολη; Οταν γεννιεται σ’αυτην; Οταν εχει βαθειες ριζες εκει; Οταν οι δικοι του την αγαπουν και στο μεταδιδουν;   Οταν την εχουν περπατησει σπιθαμη προς σπιθαμη;  Οταν εφυγα αγαπησα και αλλες πολεις. Δεν γινεται διαφορετικα. Οταν δεν αγαπας τον χωρο σου δεν ζεις.  Καμια ομως οσο αγαπω εσενα.  Πως να στο πω τωρα,  εφυγα και δεν εφυγα.

Εδω λοιπον βρηκα μερικες φωτογραφιες σου, που ειχες βαλει τα καλα σου, τα λαμπερα σου και ησουν ετοιμη να υποδεχτεις το 2011.  Της γης το δαχτυλιδι, της γης το χρυσαφι, η κοιτιδα του πολιτισμου.  Κι ας βλεπουν οι αλλοι τις κακοτεχνιες μονο.

Ξημερωνουν Χριστουγεννα αυριο κι εγω που διαλεξα να κατακτησω αλλους κοσμους βρισκομαι παντα κοντα σου με την σκεψη.  Ελπιζω συντομα παλι και κοντα σου πραγματικα.
P1020244 P1020243 P1020242 P1020241 P1020230 P1020248

Σας φιλω γλυκα.

Πη Ες. Οι φωτογραφιες ειναι απο την πλατεια Συνταγματος παραμονες Πρωτοχρονιας του 2011.

8 comments on “λαμπεις!

  1. persönlich says:

    Ομορφη,γλυκια και πολυ συναισθηματικη αναρτηση..
    Κι εγω παιδι της πολης αυτης ειμαι.
    Απλα καποια στιγμη,
    κι επειδη δεν ειμαι νεκροφιλος,
    την αφησα να πεθανει.
    Τιποτα πιο επικινδυνο μικρουλα μου,
    να ζει κανεις με αναμνησεις και ψευδαισθησεις.
    Ευτυχισμενα Χριστουγεννα,
    κι ενα φιλι απο τον “δημο” Γαλατσιου,
    που τοτε ηταν το “τελος”..του κοσμου,
    λιγο πριν φθασουμε στα νταμαρια,
    που θυμιζαν σεληνιακο τοπιο!

    • despinarion says:

      Οπου υπαρχει ελαχιστος εστω παλμος, η ζωη δεν τελειωνει περσονλιχ. Η ελπιδα ειναι αναγκη και οχι ψευδαισθηση. Καλη χρονια ευχομαι.

  2. Natassa says:

    Συγκινητική η ανάρτησή σου Δέσποινα, για την πατρίδα που κουβαλάμε όλοι μέσα μας. Για την όποια πόλη κουβαλάμε στην ψυχή μας.Για τις ρίζες μας,που μας κρατούν στη γη.. Να είσαι καλά και με γεμάτη πάντα την καρδιά σου! Καλά Χριστούγεννα.

    • despinarion says:

      Νατασσα μου ευχαριστω για τις ευχες και ανταποδιδω. Πραγματικα ετσι ειναι δενομαστε με τον χωρο μας τον αγαπουμε και τον ποναμε. Καλη Χρονια Νατασσα!

  3. Πόσο την αγαπάς αυτή την πόλη Δεσποινάριο!
    Πόσο λαμπερή την κάνεις!
    Ξέρεις ότι και γω την αγαπώ πολύ κι ας με πληγώνει κι ας την πληγώνω κάποιες φορές!
    Χρόνια καλά, πολλά και γεμάτα συναισθήματα!

    • despinarion says:

      Ηταν λαμπερη Ποπη μου δεν την εκανα εγω! Οι σχεσεις μας με την πολη μας ειναι σαν σχεση με ανθρωπο. Χρονια σου πολλα και καλη χρονια!

  4. natalia says:

    Εξαιρετικά συγκινητική η ανάρτηση σου…

    όσο υπάρχουν άνθρωποι σαν και σένα εκεί έξω, κανείς δεν θα πάρει τη λάμψη της…

    χρόνια πολλά και χαρούμενες γιορτές δεσποινάκι

    • despinarion says:

      Ναταλια μου! Παντα με το γλυκο λογο. Ευχαριστω και ευχομαι καλες γιορτες και οτι επιθυμεις για τον καινουργιο χρονο.

Leave a Reply

