στη γειτονια του φθινοπωρου

Ειναι φθινοπωρο φθινοπωρακι, λαμπω μες το ασπρο μου σαν προσκοπακι.. ετσι μας τραγουδα ο Νιονιος στο τραγουδακι που μου αρεσει τοσο πολυ.  Δεν το ξεχνω το “ασπρο” μου μπλογκ.  Σημερα το απογευμα ξεμπερδευω λιγο πιο νωρις απο μια επαγγελματικη συναντηση και οταν φτανω στο σπιτι, ο ηλιος ειναι ακομα “εκει πανω” . Αν δεν βγεις βολτα να περπατησεις σημερα στη γειτονια, λεω στο Δεσποιναριον, παει εχασες την ευκαιρια. Σε λιγες μερες θα αλλαξει η ωρα και θα γυρνας σπιτι νυχτα. Σε λιγες μερες θα πεσουν ολα τα φυλλα και το χρυσοκοκκινο θα γινει γκριζομαυρο.

Σ’αυτη τη βολτα σας παιρνω μαζι μου.  Οπως και περσυ.  Στην γειτονια του φθινοπωρου μου.

Οι τελευταιες ημερες του Οκτωβρη ειναι αναπαντεχα ζεστες.  Μερικα παιδακια παιζουν μπαλα στα driveways, στο γειτονικο σχολειο παιζουν μπεηζμπωλ.  Σκιουρακια πεταγονται αναμεσα απο τους θαμνους και μολις με βλεπουν κανουν μεταβολη και εξαφανιζονται. Καθε προσπαθεια να τα αποθανατισω αποτυγχανει τραγικα.  Οι πορτες των σπιτιων ειναι στολισμενες με χρυσανθεμα και κολοκυθες ετοιμο ντεκορ για το Halloween.  Περιποιημενα παρτερια και φρεσκοκομμενο γρασιδι παντου.  Το τελειο φθινοπωρο;

Ισως, ξερεις ομως τι μου λειπει απο την εικονα του φθινοπωρου; Τα κυκλαμινα της Παρνηθας.  Αυτα που μαζευα μπουκεττακια και μαραινοντουσαν στα χερια μου μεχρι να τα παω στον παπου.

Προχωρηστε ευθεια και στριψτε αριστερα, τριτο σπιτι αριστερα, σαςπεριμενω!

Σας φιλω γκυκα.

15 comments on “στη γειτονια του φθινοπωρου

  1. Justinaki says:

    Α! τι όμορφες εικόνες, χαίρομαι να τις ζώ εδώ κι εκεί… Χαιρομαι

    • despinarion says:

      Πραγματικα όμορφες, όλη η βόρεια Αμερική τις έχει. Πάντως αν πας και στην Πιερία κατα τον Νοέμβρη, δεν θα απογοητευτεις ..ίδια χρώματα.

  2. Multi psi says:

    Oh!!! you know how much I love fall and all its colors!!…Third house to the left eh?? Wish I could pop in for a quick cup of coffee in this amazing neighborhood!!!… Envious!!!…(decided to write in English…the new me! hahaha!!!) Lovely Despinako mou, enjoy it ’til it lasts!!!

  3. worldcity says:

    έκπληξή! κι άλλη, κι άλλη – έτσι είναι το φθινόπωρο καις μας αρέσει και πολύ: και ό,τι συλαμβάνει ο φακός και ότι δε θα μπορεσει ποτέ να το κάνει

    έκανα κι εγώ μια, νοητή, βόλτα στη κατάφυτη γειτονία σας

    • despinarion says:

      Χαίρομαι που ηρθες μαζι στην φθινοπωρινή βόλτα Worldcity. Εικόνες που δεν κρατούν πολυ. Προλάβαμε και φέτος!

  4. orfia says:

    Υπεροχη βολτα, υπεροχη γειτονια!!Αξιζει να βρισκει κανεις χρονο,να κανει τετοιες βολτες και μαλιστα μετα το γραφειο,…αποφορτιζεται και εχει ενα ομορφο απογευμα-βραδυ!! Φιλια πολλα.

    • despinarion says:

      Πραγματικα αποφορτιστηκα Ορφια μου. Αυτές τις μερες κουραζομαι πολυ. Και όχι μόνο αυτο, γύρισα χαρούμενη. Φιλια κι απο μένα.

  5. An-Lu says:

    Καλό μας φθινόπωρο!

  6. Καλό φθινόπωρο λοιπόν, εποχή που μου αρέσει πολύ, για τα χρώματα για τις μυρωδιές και για τη μελαγχολία που πλανάται…όμορφες φωτογραφίες, όμορφη γειτονιά…
    Φιλί φθινοπωρινό!

    • despinarion says:

      Έτσι σε πήγα βόλτα, μιας κι εσυ με πας συνέχεια βόλτες στην Αθήνα. Σε ευχαριστω και καλο φθινοπωρο. Μακια.

  7. Natassa says:

    Και για τα δικά μας μάτια είναι απόλαυση οι εικόνες που βλέπουν τα μάτια σου. Καλές βόλτες φθινοπωρινές! ΚΙ αν όχι τις καθημερινές που θα επιστρέφεις αργά απο τη δουλειά, τότε το Σαββατοκύριακο.

    • despinarion says:

      Ευχαριστω Νατασσα μου. Όσο ο καιρός ειναι καλός θα επωφεληθω. Χαίρομαι που ηρθες κι εσυ στην βόλτα.

  8. me (maria) says:

    Ήταν θαυμάσια αυτή η φθινοπωρινή βόλτα…μου αρέσουν τα χρώματα του φθινοπώρου και οι φωτογραφίες σου τα αποτύπωσαν μοναδικά…
    Έλεγα κι εγώ να πάω βόλτα σήμερα, αλλά μόλις άρχισε να βρέχει..το βράδυ αλλάζει και η ώρα…όλα αλλάζουν για να υποδεχτούν το χειμώνα που είναι προ των πυλών..
    Δεν έχω παράπονο όμως..εγώ τη βόλτα μου την πήγα μαζί σου!!
    Φιλάκια!

Leave a Reply

