some nice comments about Porto Carras

 A view of the Port Carras Resort from Neos Marmaras

Δεν ειμαι ακομα σε mood blogging. Και αναρωτιεμαι οταν ο μπλογκερ χαλαρωσει ετσι οπως εγω, ποσο ευκολα επανερχεται.  Παρ᾽ολα αυτα θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας τις φωτογραφιες απο το καλοκαιρι (οσο ειναι ακομα καλοκαιρι) για να ειναι επικαιρες. Το φθινοπωρο μας περιμενουν αλλα ελπιζω οχι πολυ δυσαρεστα.  Σκεφτομαι οτι μαζι αρχισαμε πριν εξι χρονια σε καιρους ισως πιο ξεγνοιαστους, και μαζι προχωραμε χωρις να ξερουμε που θα μας βγαλει και σιγουρα χωρις την ιδια διαθεση την παλια.

Το υποσχεθηκα ομως και ετσι φερνω μερικες φωτογραφιες απο το ξενοδοχειο Πορτο Καρρας με μερικα θετικα σχολια.

Αρχιτεκτονικα ειναι εξαιρετικο δημιοθργημα του Walter Gropius, που ιδρυσε την σχολη BAUHAUS.  Εσωτερικα εργονομικωτατο με ανοιχτους ευχαριστους χωρους.  Διαθετει πληρες spa το οποιο δεν το επισκεφθηκα και δεν εχω γνωμη για την λειτουργικοτητα του.  Ειμαι και ανθρωπος που στις διακοπες αφηνομαι στη δινη της αλμυρας και της αμμου και δεν με απασχολει η κομμωση.

Το συγκροτημα χτιστικε στο ” φιλετο ” της Χαλκιδικης.  Στο νοτο της Σιθωνιας σε περιοχη ευφορη  με αμπελωνες και με εξαιρετικη παραλια. Ακουσα οτι η περιοχη ηταν ελος και μεγαλο μερος της μπαζωθηκε.  Δεν ξερω τι ειδους τουρισμο μαζευε παλια αλλα θα μπορουσε να τραβηξει ολη την καλη και απαιτητικη βορεια και κεντρικη Ευρωπη.

Εχει μια ανετη μαρινα που φιλοξενει γιωτ και θαλαμηγους και εχει καραβακι καθε μιση ωρα για τον Νεο Μαρμαρα. Ετσι οι φιλοξενουμενοι οταν βαρεθουν την ηρεμια (λεμε τωρα) του ρηζορτ μπορουν να  περασουν ενα θορυβωδες βραδυ στο χωριο.

Εχει ενα τραινακι που σε μεταφερει στο οινοποιειο οπου μπορεις να δοκιμασεις τα κρασια με την ομωνυμη ετικεττα και να τα μεταφερεις στο ξενοδοχει χωρις κοπο. Το τραινακι επισης κανει σταση σε μια παραλια γειτονικη που λεγεται Κοχι επισης μεσα στο ρηζορτ, εκει ομως πληρωνεις εξτρα την ομπρελα. Ειπαμε απο οπου μπορουμε να βγαλουμε λεφτα, θα βγαλουμε.

Εχει ωραια μπαρ και εστιατορια τα οποια ομως ειναι κενα αφου οι ορδες των Ρωσσων-πακεττα τρωνε στην κυριως τραπεζαρια ωρες συσσιτιου.  Καποιο βραδυ σε ενα απο τα εστιατορια ειχε σπεσιαλ Κινεζικη κουζινα.  Ωραια αιθουσα ανοιχτη διπλα στην μαρινα και ο νεαρος σεφ με την απαραιτητη στολη στο ποστο του.  Το φαγητο του εξαιρετικο και καταφρεσκο. Παλιοτερα ηταν σου σεφ στο Χιλτον.  Η αιθουσα αδεια, μονο δυο παρεες ημων συμπεριλαμβανομενων.  Προτιμουν να πανε για μια πιτσα της συμφορας στο Νεο Μαρμαρα παρα να δοκιμασουν κατι διαφορετικο.

Θα μπορουσε λοιπον να ειναι πενταστερο το ξενοδοχειο δυνητικα αλλα με την τροπη που εχουν παρει τα πραγματα ειναι δυσκολο. Εκτος εαν η επομενη διαχειριση σκεφτει κατι τυπου re-branding και επενδυσει με διαφορετικο τροπο στο ρεζορτ, η διαχειριστει αποτελεσματικωτερα  αυτα που θα βρει.

Σας φιλω γλυκα

6 comments on “some nice comments about Porto Carras

  1. me (maria) says:

    Έτσι όπως τα λες είναι…και μένα μου είχαν αρέσει και η περιοχή και οι εγκαταστάσεις..το σπα ούτε εγώ το δοκίμασα…μου έρχονταν κρίμα να φύγω από τη θάλασσα!!
    Πάντως έχω να εξομολογηθώ κάτι…στο φαγητό είμαι όχι δύσκολη, μίζερη με λέει η μάνα μου..δε δοκιμάζω τίποτα…
    Δηλαδή με λίγα λόγια είμαι η χαρά των σεφ…χαχα!!
    Φοβάμαι να δοκιμάσω επειδή δεν τρώω πολλά πράγματα..π.χ. το τυρί το σιχαίνομαι σε όλες του τις εκδοχές…νομίζω κατάλαβες τι σόι “υποκείμενο” είμαι!!
    Φιλιά!!

    • despinarion says:

      Α πα πα! γιατι γιου Μαρια μου δεν τρως τυρι. Εγω δεν μπορω να ζησω χωρις τυρι. Δηλαδη δεν θα δοκιμαζες το σουσακι του σου σεφ! Καταλαβα, εισαι Μπριζολα και Πατατες τυπος! Φιλακια!

      • me (maria) says:

        Χαχα…γάτα κι αλεπού με έλεγε ο πατέρας μου…ξεπάστρευα και ψάρια και κοτόπουλα..δε θα πω βέβαια όχι στην μπριζολίτσα!

    • heliotypon says:

      > Μαρία: Ως νέος δεν δοκίμαζα το τυρί ούτε με το μάτι από μακρυά! Μαχαίρι ή πηρούνι που είχε έρθει σε επαφή με τυρί το μεταχειριζόμουν ως μολυσμένο. Σήμερα η εικόνα έχει αλλάξει άρδην. ‘Εγινα φανατικός τυρόφιλος, με εξαίρεση τη φέτα που εξακολουθεί να με απωθεί με την τραγίσια μυρωδιά της… Μήπως πρέπει να δοκιμάσεις κι εσύ;

      • me (maria) says:

        Το κακό με μένα είναι ότι δεν δοκιμάζω..οι δικοί μου και οι φίλοι μου ακόμα και με ψέματα προσπάθησαν πολλές φορές να με κάνουν να φάω, αλλά μένουν στην προσπάθεια…..αν υπάρχει φέτα στο τραπέζι και μου μυρίσει μου κόβεται η όρεξη τελείως…εξακολουθώ να μεταχειρίζομαι σαν μολυσμένο ό, τι ακουμπάει τυρί…κανονική αποστείρωση κάνω!!

  2. heliotypon says:

    Συμφωνώ με τα θετικά του ξενοδοχείου. ‘Εχει εξαιρετική κτηριακή υποδομή που συμπληρώνεται από επίσης εξαιρετικούς συνεδριακούς χώρους. Θα μπορούσε να είνια κέντρο βαλκανικών και όχι μόνο, συνεδρίων. Και το συνέδριο αποδίδει στο ξενοδοχείο και στην οικονομία της χώρας…

Leave a Reply

