Στραβά το καπελάκι μου

20120707-132541.jpg

Ήρθε πάλι ο καιρός για το αγαπημένο μου ¨ hat issue¨. Ξεκίνησε πριν έξι χρόνια λιγο πριν φυγω για διακοπές και δε ξέρω πια ποτε θα σταματήσει. Μάλλον όταν σταματήσω να γράφω, η όταν σταματήσω να .. καπελωνομαι. Φέτος φέρνω δυο καινούργια καπέλα, κι ένα παλιο κλασσικό και απόλυτα αγαπημένο. Θα μου πείτε.. βρε Δεσποιναριον, εν μέσω κρίσης εσυ έρχεσαι με δυο καπέλα. Εξηγούμαι λοιπόν. Το καπέλο στην παραπάνω φωτογραφία, το αγορασα. Για την ακρίβεια το βρήκα σε εξευτελιστικη τιμη σε ωραίο γκρι χρωμα με λευκή κορδελλα, made in Italy περικαλω (!) και αμέσως σκέφτηκα αυτη την ανάρτηση.
Μάλλον το μονδελακι ειναι περσυνο αλλοιώς η τιμη των τεσσάρων δολαρίων δεν εξηγείται, αλλα τι μας νοιάζει τώρα! Όταν κατι (νομίζουμε οτι) μας πηγαίνει, ξεπερνάμε τις παραξενιές περι μοδος και το κοτσαρουμε!

20120707-132555.jpg

Το δεύτερο καπέλο μου το χάρισαν τα παιδια μου! Έχουν μάλλον καταλάβει οτι η μητηρ τους ειναι μάλλον Βρεττανις κατα βάθος και της αρέσουν τα καπελινα. Αυτο ειναι ασπρο ψάθινο με γαλάζια καρω μπορντουρα και τελειωμα στο μπορ. Εδω έπεσε και λίγο φωτοσοπ, και εμφανίζεται το Δεσποιναριον φατσα καρτ- ποσταλ .

20120707-132605.jpg

Τέλος, το παλιο κλασσικό παναμαδεζικο που το λατρευω και θα ειναι το καπέλο που θα με ακολουθήσει στις διακοπές. Φευγω λοιπόν σε πολυ λίγες μερες, όπως πάντα με προορισμό την Ελλάδα. Φέτος θα ταξιδεψω στο βορρά σε μερη που δεν εχω ξαναεπισκεφτει ποτε, και θα σας φερω φωτογραφίες και εντυπώσεις όταν επιστρέψω. Ως τότε, α στα λα βιστα μπειμπιζ, γκουντ μπαι μπλογκ, και όπως πάντα…

Σας φιλω γλυκα!

22 comments on “Στραβά το καπελάκι μου

  1. orfia says:

    Καλες διακοπες Δεσποινακι και καλως να μας ερθεις!!! Φιλια πολλα.!!!

  2. despinarion says:

    Ευχαριστω πολυ αγαπημενη μου Ορφια! Θα χαρω να σας δω και παλι!

  3. me (maria) says:

    Καλό ταξίδι και καλές διακοπές!
    Τα καπέλα σε αγαπάνε όσο τα αγαπάς, γιατί σου πάνε πάρα πολύ!
    Φιλιά!

  4. anlu says:

    Όπως πάντα, είσαι θεά, καπελωμένη!😉

    • despinarion says:

      Ερχομαι με το καπελο μου να γινω η δεκατη τριτη στο παλιο δωδεκαθεο! Την δοξα ουδεις εμισησε! Καλες βουτιες γοργονιτσα!

  5. margarita says:

    καλες διακοπες .. καλα γλεντια και καλη καρδια.. φιλια ( ποσο βορρα θα πας δηλαδη??)

  6. Christina says:

    Βορρα επιασε το αυτι μου?? θα φτασεις μέχρι Εβρο δλδ?? let me know αν χρειαζεσαι καποια πληροφορια, ναι? εμεις θα ειμαστε Αλεξανδρουπολη απο 23/7

    καλες διακοπες κυρια καπελαδουρα!!!

    • despinarion says:

      Δεν θα φτασω μεχρι τον Εβρο Χριστινακι. Σε ευχαριστω πολυ και σου ευχομαι καλο καλοκαιρι!

  7. μηπως, λεω μηπως θα σε δουμε εδω χαμω;
    λεω , μηηηηπως..

    • despinarion says:

      Μολις ειπα οτι θα παω βορρεια Γκαμπυ μου. Δεν θα κατεβω εκει ΧΑΜΩ! Τουλαχιστο οχι σε αυτο το ταξιδι. Βλεπεις εισαι και πολυυυ χαμω! Τι να σου κανω. Φιλια!

  8. persönlich says:

    Οπως ειπαμε..
    Συναντηση στην Σαμοθρακη,
    και μαζι μετα επισκεψη στο Αγιον ορος..
    Μεχρι τοτε..καλη ανταμωση και φιλακια πολλα!

  9. zwaki says:

    Εμείς οι βόρειοι φίλοι σου χαιρόμαστε ιδιαιτέρως που θα ανηφορήσεις και προς πάνω! Αν το “βόρεια” σημαίνει και συμπρωτεύουσα και έχεις χρόνο θα ήταν μεγάλη χαρά να σε δούμε και από κοντά!! Καλές διακοπές!!

  10. Φωτεινή says:

    Καλά να περνάς πάντα, όπου κι αν είσαι!

    Κι εγώ μάλλον στο πολύ ΧΑΜΩ ανήκω. Έτσι;

  11. Natassa says:

    Καλές διακοπές Δέσποινα! Ξεκούραση + ανανέωση, τέλεια!

  12. Πέννυ says:

    Το στυλ δεν έχει τιμή… το εξευτελιστικής τιμής καπελάκι σου πάει τρελά, όπως και τα άλλα… καλές διακοπές να έχεις Δεσποινάκι… αν είσαι ακόμα στα πάτρια μετά τις 30/7 μπορεί νκαι να ανταμώσουμε…

  13. άντε πάρε τα καπελάκια σου και έλα να σε δούμε!

  14. katrine says:

    Πόσο χαίρομαι όταν αυτό το καπελάκι μπαίνει στραβά!!! Καλώς να βρεθούμε και καλές διαδρομές γλυκό μου:))

  15. heliotypon says:

    Σαν τα χιόνια! Πότε επέστρεψες εσύ και δεν σε πήραμε είδηση! Εγώ έμεινα στο κλείσιμο του #1. Το #2 ούτε που το μυρίστηκα! Καλορίζικο…

  16. despinarion says:

    Καλως τον! Ποτε δεν εφυγα (μονο για διακοπες που τωρα τελειωσαν κι αυτες)

Leave a Reply

