Βουγιουκλω fashion baby!

20120704-024210.jpg

Τις προάλλες έδειξε στον Antenna Satellite την ταινία ¨η Αλίκη στο ναυτικό¨ . Δεν ξέρω πως γλυκαθηκα με τα όμορφα ρουχαλακα της Αλίκης αλλα και με τις εκφράσεις που έπαιρνε το προσωπακι της. Κι ενω γενικα το μουτρακι της Τζενης μου αρεσε πιο πολυ όταν ζαρωνε το μυτακι της, η Αλίκη ειδικά σ´ αυτη την ταινία ειναι πραγματικά υπεροχη. Έτσι βουτηξα το “tabletarion” και κάθε τόσο έβγαζα μια φωτογραφία. Εδω βλέπουμε την Αλίκη με μπλε φορμακι το ίδιο μπλε που ειναι τόσο δημοφιλές φέτος. Αυτο που λεμε Rive Gauche. Ειναι η σκηνή με το περίφημο τοπι.

20120704-024236.jpg

Εδω βλέπουμε το Αλικακι με ψάθινο τυρκουαζ καπέλο και ίδιο τσαντακι. Ένα παρόμοιο καπέλο μου είχε πλέξει η μαμα όταν ήμουν μικρο κοριτσάκι. Όσο για το συνολακι, άχτυπητο, ριγε ψαραδικο παντελόνι και μαύρη μπλουζα. Μη μου πείτε οτι δε θα το φοραγατε και σήμερα.

20120704-024321.jpg

Το φορεματακι με την σφηκοφωλια ειναι σκέτη γλυκα. Βέβαια αυτο δε θα το φορούσα εγω γιατι ειναι passed my age, -το γράφω αγγλικά για να μη μου ηχησει άσχημα.. – . Όμως θα ειναι υπέροχο σε κοριτσοπουλα κάτω των 25 όπως ήταν τότε το Αλικακι.

20120704-024429.jpg

Η τουαλέτα σε χρωμα ωχρα με το μεταξύ το απαλό ροζ φουλαρι ειναι απλα θεσπεσια.

20120704-024521.jpg

20120704-024538.jpg

Το καπέλο τώρα ειναι μωβ αλλα πάντα πλέχτο. Το πουκάμισο της Αλίκης θα μπορούσε να το δει και φέτος στις βιτρίνες.

20120704-024608.jpg

Εδω όμως έχουμε πλήρη ταύτιση της μόδας τότε και τώρα. μπλε, γαλάζιο και πράσινο καλοκαιρινό φόρεμα. Όσο για τα γάντια και την τσάντα.. Τι να πω. Κομψοτης με καπα κεφαλαιο.

20120704-024633.jpg

Να και το κίτρινο με το πορτοκαλι. Ντεσαιν που έχουν κατακλύσει φέτος τις βιτρίνες.

20120704-024708.jpg

Ψάθινο καπελάκι natural, και φορεματακι κοραλλι.

20120704-024747.jpg

20120704-024805.jpg

20120704-031424.jpg

Ιδού και το τελευταίο μοντελακι, σε ¨ασπρο¨ και μπλε και το πιο όμορφο μουτρακι του ελληνικού σινεμά.

Η ανάρτηση ειναι αφιερωμένη στην ωραιότατη κουμπαρα μου που όταν ήταν μικρούλα ήθελε να γίνει μοδιστρα η Βουγιουκλακη. Τελικα εγινε κατι πιο σημαντικο, καιιι εγινε και κουμπαρα μου.

Σας φιλω γλυκα!

12 comments on “Βουγιουκλω fashion baby!

  1. εε τωρα θα πεις οτι ειμαι υπερβολικη αν σου πω οτι βρισκω την ιδεα σου να τραβηξεις φωτογραφιες απο την τηλεοραση εξαιρετικη..
    εδωσες μια οικειοτητα και μια προσωπικοτητα στην αναρτηση

    *μου θυμησες ενα ριγε pink καπρι που ειχα στα 19, τι λατρεια και ποσο βουγιουκλακιστικο μου φαινοταν

    φιλια!

    • despinarion says:

      Καλως την ξυπολητη φιλη! Διαχρονικη η Αλικουλα τελικα. Τουλαχιστο οπως ηταν τοτε. Αυτα τα αυθορμητα που κανουμε στα μπλογκς ειναι και τα πιο αγαπημενα!

  2. gvarvakis says:

    Κατά καιρούς με πιάνει κι εμένα Δεσποινάκι η ίδια μανία, κυρίως με τις ασπρόμαυρες studio ταινίες ..!!!
    Μου δρόσισες τη μέρα με τις λήψεις σου και το “κοραλλί” της Αλίκης🙂
    Πολλά φιλιά
    Καλημέρα

    • despinarion says:

      Γεια σου Γιωργη μου. Πραγματικα ειναι μερικες εικονες που σε παρασυρουν να θελεις να τις κρατησεις για να τις βλελεις. Σε ευχαριστω πολυ. Πολλα φιλια!

  3. me (maria) says:

    Πάντα μου άρεσε η Αλίκη (είναι δυνατόν να αντιπαθεί κανείς αυτό το όμορφο μουτράκι?) και σε αυτή την ταινία ακόμα περισσότερο..είναι και καλοκαιρινή καλοκαιρινή!…έχεις δίκιο για τα ρούχα..άνετα θα τα φορούσαμε και σήμερα!

    • despinarion says:

      Πραγματικα ισως ειναι η πιο χαριτωμενη της ταινια, εξ ου και η πιο δημοφιλης. Γεια σου Μαρια μου!

  4. Πέννυ says:

    Αν και “καρεζική” ομολογώ ότι απόλαυσα το φωτορεπορτάζ… πράγματι πολλά από τα συνολάκια θα μπορούσαν να φορεθούν σήμερα… άλλωστε το Αλικάκι ακόμα και ως κλωτσοσκούφι ήταν εξαιρετικά ντυμένο στις ταινίες του και με τη βλεφαρίδα πάντα κάγκελο, άψογα βαμένη🙂

  5. Δεσποινάριον απολαυστικό! Αυτό το ρεπορτάζ μόνο εσύ θα μπορούσες να το κάνεις.

  6. Epicuros says:

    Νομίζω έχω μια εξήγηση γιατί η Αλίκη ήταν τόσο δημοφιλής. Λένε ότι δεν ήταν σπουδαία ως ηθοποιός. Εγώ δεν μπορώ να το κρίνω με τις περιορισμένες γνώσεις μου. Ξέρω όμως ότι ήταν ό,τι (σχεδόν) κάθε άνδρας θα ήθελε να έχει ως γυναίκα και (σχεδόν) κάθε γυναίκα θα ήθελε να είναι.

    • despinarion says:

      Γι αυτο και αποκαλεσθηκε φαινομενο. Κατι το ξεχωριστο, μια αλλοιωτικη τσαχπινια, το ναζι. Τι να την κανω την αψεγαδιαστη ομορφια οταν δε μπορω να σουφρωσω την μυτουλα μου! Γεια σου Επικουρε!

Leave a Reply

