οι ζαρντινιερες του λονδρεζου

Το Λονδινο ολοι το εχουμε στο μυαλο μας λιγο γκριζο και βροχερο, και ειναι πολυ φυσικο αφου οποτε και να βρεθουμε εκει, μια βροχη δεν την γλυτωνουμε. Στην καλυτερη περιπτωση η βροχουλα εχει την μορφη σπρεϋ, οπου μια ομπρελλα δε σε σωζει. Την γκριζιλα τους οι Λονδρεζοι την διασκεδαζουν με τους τηλεφωνικους θαλαμους, τα λεωφορεια τους και τα ταξι τους.  Το πιο ομορφο ομως στολιδι της πολης ειναι οι ζαρντινιερες. Τρελλαινομαι να περπατω στις γειτονιες και να χαζευω, πορτες, καγκελα και κηπακια.  Ενα δειγμα αυτης της ομορφιας φερνω σημερα εδω. Σκεφτητε το λιγο. Μια ζαρντινιερα, λιγο χωμα και πεντε λουλουδακια και η διαθεση (οταν πας να κοιταξεις απο το παραθυρο σου) αλλαζει αμεσως.  Χρωματιστες πινελιες στους γκριζους δρομους, κανουν τις βολτες στις γειτονιες του Λονδινου μια απολαυση οποιεςδηποτε κι αν ειναι οι καιρικες συνθηκες.

Σας φιλω γλυκα.

13 comments on “οι ζαρντινιερες του λονδρεζου

  1. An-Lu says:

    British gardening darling! Everywhere!

  2. persönlich says:

    Την αληθεια να σου πω μικρουλα μου,
    πανω απο δεκα χρονια τωρα,
    το Λονδινο εχει παυσει να ειναι κατι που να με ελκυει.
    Η αλλαγη του στο κεντρο,ειναι τεραστια προς το αθλιο.
    Εγινε απιστευτα τριτοκοσμικο,
    υπο την επιδραση των Αραβων.
    Τελος παντων..
    Καλο ειναι για διημερη εκδρομουλα;)
    Καλες ειναι επισης οι ζαρντινιερες του Λονδρεζου,
    αλλα θα προτιμουσα τις ζαρντιερες της Λονδρεζας😉
    Φιλακια Γερμανικα

    • despinarion says:

      Πραγματικα πολλες ειναι οι αραβικες συνοικιες, αλλα υπαρχουν και πολλες περιοχες που δεν ειναι και ειναι χαρμα να βολταρεις και να .. τρως.. Εγω παντως θα μπορουσα καθε Σαββατοκυριακο να ειμαι εκει. Φιλια!

      • persönlich says:

        Κατι σοβαρο τωρα,αν και μερει ασχετον με το θεμα..
        Το Blog σου μικρουλα ειναι πολυτιμο!
        Στο λεω εγω ο..δυσκολος..
        Κανε μου την χαρη και συνεχισε να βρισκεσαι εδω.
        Αυτο που το “σκοτωνει”,
        ,ειναι ο χρονος που αφιερωνεις σε αλλα μεσα,
        και ετσι “χανεται” η επιθυμια για ουσιαστικη ολοκληρωση εδω.
        Σπανια θα θελει κανεις να “σχολιασει” σε “κονσερβα”,
        οταν λιγο πολυ του τα εχουμε “ξεφουρνισει” αλλου
        και στα γρηγορα κι “επικαιρα”😉
        Εδω μεσα λοιπον,ειναι χωρος που σκεφτομαστε καλα πριν γραψουμε κατι.
        Κι εσυ το εχεις αυτο το χαρισμα!
        Και για να κλεισω,τα χαρισματα πρεπει να τα δειχνουμε και να τα μοιραζομαστε😉
        Φιλια!

        Ps..Κι εγω θα μπορουσα να ειμαι καθε ΣΚ εκει,
        αλλα δεν χρειαζεται να το κανουμε ..και θεμα😉

        • despinarion says:

          Να σου πω! Κατ αρχας ευχαριστω για αυτα που λες και το εκτιμω γιατι ξερω οτι το πιστευεις. Πραγματι καταναλωνω χρονο και αλλου οπου υπαρχει γενικη πληροφορση και αμεση επαφη με φιλους και γνωστους. Πιο αμεση συζητηση. Το μπλογκ ειναι παντα ο “δικος μου χωρος” Αυτο δεν θα αλλαξει ασχετα με την συχνοτητα που γραφω. Εχει ομως και το μπλογκ οπως και ολα τα αλλα, τον κυκλο του και τις αντοχες του (μου) στο χρονο. Τελευταια υπαρχουν τοσα προβληματα γυρω μας που κοβουν και τη διαθεση. Πως μπορω να μιλω για φιν-φον οταν οι αναγνωστες αντιμετωπιζουν τα μυρια οσα. Τελος παντων βλεπουμε και κανουμε. Την καληνυχτα μου!

  3. Natassa says:

    Ωραίες οι εικόνες, αντιπροσωπευτικές οι φωτογραφίες. Θέλει ταλέντο όντως να κάνουμε τη ζωή μας όμορφη και πολύχρωμη, όπου κι αν ζούμε.Καλημέρα Δέσποινα, καλή Κυριακή!

    • despinarion says:

      Φανταζομαι οτι θα συμφωνησεις μαζι μου Νατασσα οτι πιο πολυ κι απο το ταλεντο μετραει η διαθεση. Ευχομαι καλη εβδομαδα.

  4. Ρούλα says:

    Αυτό που μας φέρνεις ό,τι πιο όμορφο συναντάς είναι μια όαση και πολύ σε ευχαριστώ! Σσσ να σου πω ένα μυστικό; παρακολούθησα διαδικτυακά από το BBC1 live τη συναυλία και τη ναυτική παρέλαση(;) με τα χίλια πλοιάρια στον Τάμεση. Μακριά από μας βέβαια η κάθε βασιλική οικογένεια, αλλά έβλεπα τους Άγγλους να χαίρονται και να φορούν παντοιοτρόπως τη σημαία τους, ένοιωθαν περήφανοι και δεν μπαίνω στη διαδικασία να κρίνω, κρατώ μόνο τη χαρά τους. Να ευχηθώ μόνο σύντομα και μεις ως χώρα να έχουμε λόγο να χαρούμε και να νιώσουμε πάλι περήφανοι για τη χώρα μας.
    hip, hip, hooray! Δεσποινάριο🙂

    • despinarion says:

      Ρουλα μου οι ανθρωποι ειναι πολυ ευχαριστημενοι με το πολιτευυμα και την βασιλισσα τους. Δεν με αντιπροσωπευει η βασιλεια ομως δεν παυω να θαυμαζω το γεγονος οτι υπαρχει ενα προσωπο που ενωνει ενα ολοκληρο λαο. Και ολοι ξερουμε ποσο αναγκη υπαρχει να ειναι ο λαος ενωμενος. Ηταν ολοι χαρουμενοι, και γιορταζαν παντου! Ναι μακαρι να γινει κατι να μας ενωσει κι εμας και να γιρταζουμε με χαρες! Φιλια!

  5. Katrine says:

    Σε χαίρομαι!! Η καλή πλευρά των πραγμάτων, εικόνων, αναμνήσεων είναι το βάλσαμο της καθημερινότητάς μας. Πανέμορφες είναι. Στην πρώτη φώτο έχω το χρώμα μου!! Μου θύμισες όμορφες στιγμές Δεσποινάκι μου , φιλαράκι μου. Kissaki:))

    • despinarion says:

      Χαιρομαι που σου αρεσαν και που σου θυμισαν ομορφες στιγμες Κατριν. Κι εκει που σκεφτομαι να τα παρατησω, λετε κατι τετοια και συνεχιζω! Κις!

  6. heliotypon says:

    Παρόμοιες εικόνες θα δεις και σε ολανδικά παράθυρα. (Πάρα πολλά είναι, σε κάτοψη, μισά εξάγωνα). Δεν υπάρχει σχεδόν κανένα χωρίς γλαστράκια με λέλουδα στο εσωτερικό πρεβάζι. Του Λονδίνου δεν τα ειχα προσέξει (είναι πολλά χρόνια που δεν το έχω έχω επισκεφτεί).

Leave a Reply

