κριθαρακι με καβουρι και cashews

 

Πριν δυο εβδομαδες περιπου, δοκιμασα στο εστιατοριο Ranazul στη γειτονια μου ενα καταπληκτικο κριθαρακι με καβουρι και cashews.  Μου αρεσε τοσο πολυ που αποφασισα να το επαναλαβω στο σπιτι. Παντα προσπαθωντας να μαντεψω τα αορατα υλικα αλλα και βασιζομενη στην γευστικη μου πειρα (οποια κι αν ειναι αυτη μετα απο τοσα χρονια πειραματισμων).  Εφιαξα ενα νοστιμωτατο πιατο που δεν ειναι ακριβως ιδιο με του σεφ στο Ραναζουλ, (που θα μου παει θα το πετυχω), αξιζει ομως να το φερω εδω και να το μοιραστω μαζι σας.

Τα ορατα υλικα:

1 φλυτζανι (cup, οχι του αγγλικου τσαγιου φινφον μου) κριθαρακι

2 φλυτζανια φυλλα σπανακι φρεσκα μικρα και οχι πακτωμενα.

4 φρεσκα κρεμμυδακια που αυτη την εποχη ειναι στις χαρες τους.

3/4 του φλυτζανιου φρεσκα cashews.

250 γραμμαρια καβουροψυχα (Οχι δεν εβρασα Maryland blue crabs)

Τα αορατα υλικα.

Λιγο ελαιολαδο, τρεις κουταλιες της σουπας σησαμελαιο, αλατι και λιγη παπρικα

Εκτελεση:

Βραζω το κριθαρακι σε αλατισμενο νερο, συμφωνα με τις οδηγιες του πακεττου, μειον ενα λεπτο για να κραταει. Σουρωνω καλα το κριθαρακι και στο βαζω σε μια κουπα με λιγο ελαιολαδο για να μη κολλησει.

Κοβω το σπανακι σε στενες λωριδες και το ζεματαω φλουπ μεσα φλουπ εξω, και στραγγιζω.

Κοβω τα κρεμμυδακια λεπτες ροδελλες.

Σωταρω τα cashews σε λιγο σησαμελαιο για δυο λεπτα να ροδισουν.

Προσθετω το καβουρι στο κριθαρακι με το ζουμακι του.

Προσθετω τα υπολοιπα υλικα και ανακατευω καλα.

Τελος προσθετω το υπολοιπο σησαμελαιο στη σαλατα και χρωματιζω με παπρικα.

Θα το σερβιρω διπλα σε φιλετακια στα καρβουνα σε στυλ : Surf and Turf.

Σας φιλω γλυκα, και μη μου το χαρασετε με παρμεζανα το πιατο!

6 comments on “κριθαρακι με καβουρι και cashews

  1. persönlich says:

    Φοβερο πιατο μικρουλα μου!
    Μου αρεσει αφανταστα ετσι απλο που ειναι!
    Μου αρεσει το χρωμα της μπορντουρας που εχει..
    Αυτο το λαδι πρασινο,δενει με οτι και να σερβιρεις🙂
    Ειναι κεραμικο,η;..απλη πορσελανη😉
    Χοχοχοοο…
    Κερναω Rioja μικρουλα μου!

    Υγ..Σοβαρα τωρα..
    Σεληνιαζομαι με τα οστρακοειδη😉
    Αλλα αυτα τα διαφορα ξηροκαρπια,
    ουτε σε φωτογραφια δεν θελω να τα βλεπω..
    Ποσο μαλλον σαν συνοδευτικα σε φαγητο..
    ……………………..
    Φιλακια με γευση μυδιων σε σαλτσα κοκκινη με piri piri )

    • despinarion says:

      Χαιρομαι φιλε Κωστη που τα Σαββατοκυριακα ερχεσαι εδω και φερνεις και την Ριοχα σου και κανεις και κριτικη πιατων ξηροκαρπιων κου λου που! Καλη εβδομαδα σου ευχομαι! Φιλια!

  2. Natassa says:

    Δέσποινα, σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας α) τις γευστικές σου εμπειρίες και β)τις δοκιμές που κάνεις. Θέλω νέες ιδέες στο τραπέζι πού και πού!

    • despinarion says:

      Χαιρομαι Νατασσα μου που τα βρισκεις ενδιαφεροντα. Εδω που ειμαι η επαφη με αυτο τον τροπο με ανθρωπους στην Ελλαδα ειναι και για μενα χαρα.

  3. margarita says:

    ολα τα εχω εκτος καβουροψιχας ( που να τη βρω η αμοιρη περιτριγυρισμενη απο τις αλπεις !!) οποτε σημερα κοτοπουλο μ επατατες … μαυροματικα .. και μιξεντ σαλατ ( οτι μας εμεινε απο το τριημερο αργιας) φιλια και θα το δοκιμασω σιγουρα..

    • despinarion says:

      Ε δεν μπορει να μην εχει καβουροψυχα βρε Μαργαριτα μου. Παρε σε κονσερβα! Καλη μικρη εβδομαδα.

Leave a Reply

