μια Κυριακατικη πρωινη βολτα

Κυριακη 6 Νοεμβρη.   Ειναι μια μερα ηλιολουστη μα λιγο παγωμενη ακομα.  Βγαινω κατα τις 9 για μια βολτα στα περιξ.  Κυριακη τετοια ωρα τα περιξ ειναι πολυ ησυχα.  Εδω που τα λεμε 365 μερες το χρονο τα περιξ εδω ειναι παντα ησυχα.  Τα παιδακια ακομα μεσα,  οι εφημεριδες αφημενες στα driveways,  το πολυ πολυ να εχει βγει βολτα το αρκουδοσκυλο με την αφεντικινα του.  Τα μικρα φιν φον κουταβια βγαινουν μετα το μεσημερι.

Μου φαινεται πολυ παραξενο να περπατω στους δρομους της γειτονιας μου.  Εννεα χρονια τωρα οδηγω πανω κατω και το μονο που προσεχω ειναι να μη πατησω κανενα σκιουρο.  Ειναι πολυ διαφορετικο να περπατω στον ιδιο δρομο.  Αυτο γινεται σπανια, αντε τεσσερεις πεντε φορες το χρονο.  Ομως ειναι τοσο ομορφα που θα επρεπε να το κανω πιο συχνα.   Σημερα για παραδειγμα,  αφου περπατησα τρια τεταρτα αισθανθηκα μιε τρομερη ευεξια καθως γυριζα προς το σπιτι.

Εννια χρονια τωρα σκεφτομαι οτι ξερω μονο 5-6 γειτονους. Μονο εκεινους που με περιβαλλουν.  Δε το λεω σαν παραπονο,  οι αποστασεις ειναι μεγαλες, δεν το επεδιωξα ποτε και οι 4-5 αγαπημενοι μου μου φτανουν.  Ειναι ανθρωποι που αγαπω και που μαζευομαστε συχνα για να γιορτασουμε κατι η να πιουμε ενα ποτηρακι κρασι.  Ειναι η Leticia και ο Δημητρης απεναντι,  η Ντεμπορα και ο Νταν διπλα,  πιο κατω η Λωρα και διπλα της η Σελλυ.  Χειμωνιαζει τωρα και θα αρχισουμε παλι να μαζευομαστε.

Παρατηρω πραγματα που ποτε δε τα βλεπω οταν οδηγω,  μια πισινα κρυμμενη πισω απο ενα σπιτι,  παρτερια ομορφα περιποιημενα,  σπιτακια σκυλων,  ομορφες συσταδες θαμνων.  Μ’αρεσει η γειτονια μου. Πριν εννια χρονια που εψαχνα για σπιτι οδηγωντας κατω το δρομο ξαφνιαστηκα τοσο ομορφα και ειπα μεσα μου οτι θα ηθελα να μενω σ’αυτη τη γειτονια.  Υπεγραψα το συμβολαιο για το καινουργιο σπιτι στις 2 Ιουνη 2002, ημερα των γεννεθλιων μου. Τυχαιο;;;;;; Ζε νε κρουα πα!  Η Λωρα τοτε μου εφερε ενα κεϊκ για τα καλωσορισματα.  Παντως μη νομιζετε οτι εχει καμια σχεση με την γειτονια των ντεσπερεητ χαουζγουαϊφς.   Εδω δεν ειναι Καλιφορνια. Ειναι η αρτηριοσκληρωυικη “πρωτευουσα “.

Οπως καθε χρονο τετοιες μερες λοιπον, κανω τη βολτα μου στη φθινοπωρινη γειτονια μου,  φωτογραφιζω τους δρομους και τα δενδρα,  τα χρωματιστα φυλλα και τον αλητη σκιουρο.  Για να κραταμε τις παραδοσεις.  Για σας που μαζι πορευομαστε στις μπλογκογειτονιες πεντε χρονια τωρα,  για οτι ομορφο προεκυψε αυτα τα πεντε χρονια.  Για το χειμωνα που μας παραφυλαει.  Για το μπλογκακι ρε γαμωτο!

Σας φιλω γλυκα!

24 comments on “μια Κυριακατικη πρωινη βολτα

  1. Justinaki says:

    Κι εγώ έτσι θα περιέγραφα την πόλη μου, αυτές τις φωτογραφίες θα τραβούσα. Οσο για τους γείτονες, μετά απο 20 χρόνια στο κόμπλεξ μου, φέτος το καλοκαίρι τους καλογνώρισα επί τω αποχαιρετισμώ μιας γειτόνισσας.
    Πότε ήμουν στην Ελλάδα , πότε στο εξοχικό, δεν είχα χρόνο. Φετος όμως λάτρεψα τις γειτόνισσές μου.
    Ωραίο το φθινόπωρο στας εξοχάς μας, μικρή μου Πρωτεουσιάνα.
    Φιλί του βορρά

    • despinarion says:

      Κι εμενα Καναδεζα μου πηρε εννεα χρονια για μια μικρη αλλα καλη παρεα. Πιο πολυ ειναι πολυ και γινομαστε χωριο. Ταιριαζεις με οποιους ταιριαζεις. Απο την αλλη πλευρα του σπιτιου ειναι ενα ζευγαρι γρουσουζηδες που αυτος ολο φωναζει σ’αυτην κι αυτη τον αγνοει πληρως. Και οταν φυσηξει και πεσει καποιο κλαδακι στον κηπο τους φωναζει γενικως! Μολις προλαβα Καναδεζα του βορρα. Τα φυλλα πιπτουν σωρηδον! Φιλια.

  2. Irene says:

    Ωραιότατα τα χρώματα του φθινοπώρου. Και πόση ομορφιά βλέπει κανείς όταν προσέχει γύρω του με μάτια και καρδιά ανοιχτά!

  3. Penelope says:

    Δεσποινάκι μου, μου αρεσε πολύ σήμερα το ποστ. Μας έδωσες να καταλάβουμε περίπου και το κοινωνικό στάτους της γειτονιάς εκτός από της φύσης. Μου αρέσει το Φθινόπωρο γενικώς για τα χρώματα και όπως έλεγε η πεθερά μου που ήταν πολύ κοκέτα “το Φθινώπορο είναι η κατάλληλη εποχή για καλό ντύσιμο δεν κάνει πολύ κρύο και έτσι μπορεί να έχεις μια καθώς πρέπει γκαρνταρόμπα” ! Nα σου πω σήμερα ακόμα και εδώ έχει κάποια συννεφιά κατά περίεργο τρόπο, αλλά έχουμε Εid (μουσουλμ. γιορτή) και θα το γιορτάσουμε στην παραλία για μια ακόμα φορά😉 xx

    • despinarion says:

      Καρδουλα χαιρομαι που σου αρεσε. Η γκαρνταρομπα του φθινοπωρου φετος εχει καμπαρντινα και πουλοβερακια. Παλτο δεν εχω βαλει ακομα. Φανταζομαι τα Χριστουγεννα να πατε σε κανενα πιο βορειο μερος για λιγες μερες. Εγω εδω παντως δε το κουναω φετος τα Χριστουγεννα. ΧΧΧ

  4. Πέννυ says:

    Ομορφος περίπατος… ευχαριστώ που με πήρες μαζί σου…
    Καλημέρα Δεσποινάκι🙂

  5. Τα χρώματα της φύσης αυτή την εποχή στη γειτονιά σου είναι φανταστικά. Πάντα έλεγα πως η καλύτερη εποχή για να δεις έναν τόπο είναι η άνοιξη, αλλά αυτές οι φωτο σου με κάνουν να το ξανασκεφτώ το ζήτημα. Θα ήθελα διακοπές ΤΩΡΑ σε μια τέτοια χώρα!
    Φιλιά ηλιόλουστα από Ρέθυμνο

    • despinarion says:

      Κι εγω να δεις Φωτεινη θελω διακοπες στη λεβεντογεννα κι ας κουνιεται! Η ανοιξη για μενα ειναι πιο ομορφη γιατι υποσχεται καλοκαιρι. Φιλια!

  6. fevis says:

    Ζεις μέσα σε μια carte postale. Και οι γειτόνισσες σου είναι πολύ τυχερές που σε έχουν… Φιλάκια πολά και καλημέρα από μια συννεφιασμένη Αθήνα…

    • despinarion says:

      Ετσι ειναι, φανταζεσαι.. ειμαι μια ζωγραφια σε καρτ ποσταλ. Μονο οταν ερχομαι εκει ειμαι αληθινη, με βλεπετε, τα λεμε και μετα τσουπ πισω στην ωραια εικονα μου! Που ξερεις!!!! Φιλακια!

  7. Multi psi says:

    Panemorfa!, Galini kai iremia…..Sou proteino na kathieroseis ton Kyriakatiko proino peripato…….tetoia omorfi geitonia einai krima na tin diasxizeis mono me to aytokinito!!..Filia kai kalimeres xxxxxxxxxxx

    • despinarion says:

      Ευχαριστω Μουλτι Ψ μου. Το προβλημα ειναι οτι ολες οι Κυριακες δεν ειναι ετσι ομορφες. Αλλοτε βρεχει αλλοτε χιονιζει αλλοτε ειναι χαμαμ. Τωρα οτι κανουμε. Λεω να παρω κι εγω ενα κουταβι σαν το δικο σου να το βγαζω περιπατο. Να εχω ενα ινσεντιβ βρε παιδι μου! Φιλια!

  8. Katrine says:

    Τώρα που λες για γειτονιά, με σκέφτομαι και δεν το χω καθόλου. Τα τελευταία δύο χρόνια σε αυτό το σπίτι δεν έχω πέρα από καλημέρα – καλησπέρα συνάντησης, τίποτε άλλο. Δεν μου αρέσει “η γειτονιά”, εκεί καταλήγω. Ίσως η πολυκατοικία να το κάνει πιο απρόσωπο το όλο!! Απ την άλλη σε αυτό το φθινοπωρινό παράδεισο που ζεις, αυτή η βόλτα, τα χρώματα απ τ αγκάλιασμα της φύσης, ο αέρας του, να έκανε την ανατροπή στη σκέψη μου και να είχα τη χαρά αυτών των συναντήσεων.
    Αχ Δεσποινάκι!! Έστω και από μακριά ξεκίνησα αυτή την σκληρή εβδομάδα με το πιο όμορφο περίπατο μαζί σου. Μαζί σου!! Αυτό που το πας??
    Φιλιά μάτια μου, καλή σου μέρα;)

    • despinarion says:

      Μπα ψαξε Κατριν και ειμαι σιγουρη οτι μπορεις να βρεις φιλους μεσα στην πολυκατοικια. Πες μια καλημερα παραπανω, κουβεντιασε λιγο. Θελει και πρωτοβουλια η επαφη. Στην πολυκατοικια στην Αθηνα τους ξερω σχεδον ολους κι εχω και φιλους. Και τελικα η παρεα ειναι που φιαχνει την ατμοσφαιρα.

  9. wintersea says:

    Ε, γι’ αυτό την επόμενη φορά πρέπει να πάω ή άνοιξη, ή φθινόπωρο να δω τα κορίτσια! Με τρελαίνει αυτή η μαγεία των χρωμάτων! Καλό το χιόνι που είδα πέρυσι, αλλά τώρα θέλω χρώμα!!

    Φιλιά πολλά🙂

  10. Lonely says:

    auta ta xromata einai apisteuta omorfa leme…

    alla edo mpainei ena terastio alla,

    to na bgaineis apo to spiti pou einai akoma drosero kai skoteino, kai na se xtipaei sto mati to kataspro leuko marmaro apo ta skalia pou to xtipaei o ilios, kai kathos bgaineis sti geitonia o aspros asbestis na lampokopa apo ta teixakia ton geitonon, kai ta pezodromia, eno niotheis to soma sou na ksediplonetai mprosta stis aktines tou iliou einai allo pragma!!

    p.s. iparxoun kai fores pou de sagapane alla esi agapas… i xora sou gia paradeigma..

    • despinarion says:

      Δε συγκρινω το ενα με το αλλο. Και δινω ολα τα πορτοκαλια χρωματα και ολα τα κιτρινα φυλλα γι αυτο το εκτυφλωτικο λευκο. Η χωρα μας μας αγαπαει ολους. Μερικοι κατοικοι της χωρας μας δεν την αγαπανε η το εχουν βαλει σκοπο ζωης να ταλαιπωρουν τους υπολοιπους ετσι που να λεμε εμεις, η πατριδα πληγωνει. Αμ δε, οι ανθρωποι πληγωνουν.

  11. margarita says:

    ωραιοτατες φωτογραφιες … και η γειτονια σου .. οσο για τις γειτονισες . αν δεν τις ειχα θα ειταν αδυνατο αυτο το συνεχες πηγαινε – ελα των τελευταιων χρονων. .. τελικα αυτη ειναι ισως η πιο ομορφη εποχη .. ,κριμα που οσο περναν τα χρονια εξαφανιζεται φιλια και καλη βδομαδα..

    • despinarion says:

      Εδω ακομα κρατα και η ανοιξη και το φθινοπωρο Μαργαριτακι. Παντα η ανοιξη πρωτη στην προτιμηση μου γιατι συμβολιζει την αναγεννηση. Ευχαριστω!

  12. luna says:

    kalhspera Despoina, me magepes………filia polla

  13. despinarion says:

    Τι κανεις Λουνιτσα μου!

Leave a Reply

