Is this your land?

Ειναι περιπου πεντεμισυ η ωρα το απογευμα και πλησιαζουμε στο αεροδρομιο των Σπατων. Θα εχουμε δε θα εχουμε μιση ωρα μπροστα μας. Ταλαιπωρια το ταξιδι γιατι παρ’ ολο που ειμαι τυχερη να ταξιδευω μερα  οπου οι ελεγκτες εναεριας κυκλοφοριας δεν απεργουν, συμβαινει το εξης απροοπτο. Λογω μιας διακοπης ρευματος χαλαει το ρανταρ του αεροδρομιου.  Οταν πια το εχουν επιδιορθωσει οι πτησεις προς το Ελ. Βενιζελος εχουν μαζευτει και περιμενουν με χαρτακι προταιρεοτητας την σειρα τους.  Ετσι νωριτερα βρισκομαι μαζι με αλλους δεκαδες επιβατες μεσα στο αεροπλανο της KLM ανοιχτα στα χωραφια του Shiphol να χαζευω την κινηση του αεροδρομιου και συγχρονως να γευομαι τα διαφορα ολλανδικα καλουδια που οι συνοδοι μας προσεφεραν για παρηγορια.  Μπαινω στο φμπ και αναρωτιεμαι αν υπαρχουν ταξι την συγκεκριμενη ημερα. Ξερω οτι ο προαστειακος και τα αλλα ΜΜΕ απεργουν.   Ειναι παρηγορια ωρες ωρες το παλιοφεησμπουκ.  Βαριεσαι, ολο και καποιος ειναι μεσα  και θα σου πει μια κουβεντα.  Καποια στιγμη απογειωνομαστε.

Ολα αυτα, οι καθυστερησεις, οι απεργιες με αγγιζουν με εντελως ανωδυνο τροπο.  Παω στην Αθηνα για διευθετησω ενα πολυ σοβαρο θεμα,  και το μυαλο μου ειναι εντελως εκει.  Η πτηση ειναι ομαλη και βυθιζομαι σε ενα συντομο υπνο.  Ξυπνω με την αεροσυνοδο να μου προσφερει το τελευταιο καλουδι της πτησης, ενα φρατζολακι ζεστο με λιωμενο τυρι.  Το αεροσκαφος εχει ηδη χαμηλωσει λιγο και η στερια με τη θαλασσα μπλεκονται σε σχηματα.  Θα πρεπει να ειμαστε λιγο μετα τις δαλματικες ακτες και αισθανομαι ασχημα που δεν αναγνωριζω τη γη κατω.  Ποιο νησι περναμε,  ποια παραλια;

Μπορεις να με βοηθησεις;

Περιμενε μισο λεπτο να διωξω τα συννεφα.

Σου θυμιζει κατι; Εισαι απο αυτα τα μερη;

Ειναι περιπου εξι η ωρα.  Προσγειωνομαστε στο Ελ. Βενιζελος.  Η συζητηση που ειχα νωριτερα στο φεησμπουκ εχει σαν αποτελεσμα να αντικρυσω μια αγαπημενη φιλη μολις ξεμυτιζω απο το τελωνειο.  Ειναι η γνωστη σχολιαστρια του μπλογκ Ορφια.  Σιγουρα θα την εχετε δει τοσα χρονια εδω.  Ειχε την καλωσυνη να ερθει να με παρει για να μη ταλαιπωρηθω.  Ειναι στιγμες σαν αυτες, που τουτο δω το μπλογκ το θεωρω ισως απο τα πιο ομορφα πραγματα που εχω φιαξει στη ζωη μου.  Γιατι δεν εμεινε στατικο.  Εδω λοιπον με το χερι στην καρδια, ενα μεγαλο ευχαριστω στην Ορφια που θυσιασε το απογευμα της για μενα.

Οταν κοιτας απο ψηλα, λεει το τραγουδι, μοιαζει η γη με ζωγραφια.  Κατω εμεις την χαλαμε σιγουρα.  Σας γραφω παλι απο την ” πρωτευουσα” του πλανητη.    Γυρισα πισω προχθες.   Το θεμα που ειχα να διευθετησω εχει μπει σε καλο δρομο.  Ειμαι λιγωτερο στρεσσαρισμενη και η κουραση δε με απασχολει καθολου. Θα περασει.  Βλεπω να συνερχομαι και συναισθηματικα.  Με ενα χαμογελο που μπορει να γινει πλατυ, λιγο πριν μπει ο Νοεμβρης, καλως σας ξαναβρισκω!

Σας φιλω γλυκα!

16 comments on “Is this your land?

  1. gerasimos says:

    Βαθιά ανθρώπινο ποστ παρότι προέρχεται από αρκετές χιλιάδες πόδια πάνω από τα ανθρώπινα…🙂

  2. despinarion says:

    Γερασιμε μου, θεωρω οτι το να βρισκεσαι σε ενα ιπταμενο πουλι με αλλους δεκαδες ανθρωπους ειναι οντως διαφορετικο απο το να βρισκεσαι στη γη. Παντα υπαρχει το αισθημα της αναγκης για ασφαλεια που μας δημιουργει η περισταση. Παντα προεχει το να φτασουμε καλα. Και βεβαια οταν φτασουμε και πατησουμε το ποδι μας στη γη, μας βγαινει παλι το σκουληκι μεσα μας! Απιστευτη ομορφια απο πανω. Μακαρι να μπορουσα να βγαλω καλες φωτογραφιες. Καλο χειμωνα σε σας!

  3. DespinaK says:

    Κι όταν βλέπεις αυτο το θαύμα αναρωτιέσαι πως είναι δυνατόν να υπάρχουν εκει κρυμμένα τόσα άσχημα που σου χαλάνε το “τοπίο”.

  4. despinarion says:

    Σωστα οταν προσγειωνεσαι, “προσγειωνεσαι” Δεσποινιω μου. Σε περιτριγυριζει το σκουπιδι, το αδιαφορο βλεμμα και η εγκαταλειψη. Κι οσο κι αν προσπαθει η φυση του φθινοπωρου να σε κανει να χαμογελασεις καπου στη μεση κοβεται το χαμογελο. Πιστευω οτι η επισκεψη μου στην Αθηνα αυτη τη φορα πραγματικα με εκανε να νοιωσω αυτα που νοιωθετε κι εσεις.

  5. Φωτεινή says:

    Καλώς γύρισες πίσω, Δεσποινάκι μου και πολύ χαίρομαι που μας ξαναβρήκες.
    Να είσαι απόλυτα βέβαιη πως υπάρχει τουλάχιστον μία ακόμα φίλη από το μπλογκ, που αν ήταν κοντά, θα θυσίαζε και ένα και δύο και τρία και τέσσερα απογεύματα για χάρη σου.
    Πολλά φιλιά

  6. despinarion says:

    Φωτεινουλα μου γλυκεια! Πραγματικα δεν εχω καμια αμφιβολια. Η αγαπη ειναι αμοιβαια και ειμαι σιγουρη οτι μια μερα θα τα πουμε απο κοντα. Σε ευχαριστω παρα πολυ. Ειλικρινα με συγκινεις.

  7. So_Far says:

    Μου άρεσαν οι ερωτήσεις σου κάτω από τις φωτογραφίες , κάτι μου θυμίζουν -:))
    Ελπίζω πιο ήσυχη και όλο και καλύτερα. Όλα θα πάνε καλά μην ανησυχείς..

    • despinarion says:

      Τι σου θυμιζουν Σοφαρακο μου; Δε παει το μυαλο μου! Σημερα πραγματικα, ηταν μια καθοριστικη μερα, δεν σκεφτηκα τιποτα, απεφυγα να μιλησω στο τηλεφωνο, προσπαθησα να γυρισω σε μερες ανεμελες και μεχρις ενος σημειου τα καταφερα!

  8. Μαρία says:

    Δεν γράφω συχνά, αλλά σε διαβάζω πάντα…..
    Καλώς όρισες Δεσποινάκι….

    • despinarion says:

      Καλα θα τρελλαθω δηλαδη! Η Μαριανι της ιντερνετικης μου εφηβειας! Πως παει το παρκινγκ χαρα μου στα μερη σας? Κοιτα, αν εχεις φμπ λογαριασμο ελα, Οι παλιες φιλες ειναι εκει! Ναι σου λεω! Ποσο χαιρομαι μα ποσο!

  9. Χαρηκα που επεστρεψες,
    και μαλιστα με τοσο καλη διαθεση.
    Ευχομαι να κρατησει χρονια η αιτια;)
    Φιλια!

  10. tali says:

    den ερχεται παιδι μου ειναι στραβοξυλο !! χρονια της κανω πλυση !::))

    κατα τα αλλα βλεποντας τις φωτογραφιες ενιωσα στο στομαχι αυτο το φτερουγισμα που νιωθεις στο υψος ..υπεροχες ειναι (κι εγω τραγικα αγεωγραφητη).

    παντως νομιζω πως οταν περνανε τα δυσκολα ..ακριβως εκεινες τις ωρες που κλεινεις τα τηλεφωνα για να μη σε ταραξει καμια ερωτηση που θα σε κανει να αναδιηγηθεις τα καθεκαστα και να τα ξαναθυμηθεις ..καπου εκει στις ενδιαμεσες ωρες καταλαβαινεις πως περασες κ ι αυτο και εισαι πιο δυνατη και ετοιμη να χειριστεις και να αντιμετωπισεις τα παντα!

    • despinarion says:

      Τι καλα ομως που μας αγαπα! Τι αξεχαστες μερες, και νυχτες! Κανεις δεν μας ειπε Ταλι μου ποιο ειναι το νησι!
      Δυο μερες τωρα Ταλι δεν σηκωνω το τηλεφωνο. Ειναι ψυχολογικο. Απο Δευτερα παλι. Και οταν το σηκωσω δεν θα περιγραψω τιποτα. Ειμαι χαρουμενη που ολα ειναι ενταξει κι εγω ισως.. πιο δυνατη. Σε φιλω.

  11. Lonely says:

    i KLM exei xalasei poli to catering tis…ton teleutaio xrono eidika… tespa…ti na pei kaneis…

  12. despinarion says:

    Παντως Λονλινακι, ειναι καλυτερη απο αλλες που πετω απο αμερικη,

Leave a Reply

