Φθινοπωρο ; maybe!

Κατω απο το τειχος της Μονεμβασιας , με στοες που εχουν ανοιξει οι συγχρονοι Μονεμβασιωτες, μπορεις να φτασεις διπλα στο κυμα και να χαρεις και τη δροσια του.  Η παραλια διπλα στα βραχια ειναι στρωμενη με κροκαλες και γεμιζει πετσετες και λουομενους απο νωρις το πρωϊ.  Οπως ο νεος της εικονας που διαβαζει εφημεριδα και μαυριζει συγχρονως.  Η φωτογραφια αυτη ειναι η πιο αγαπημενη μου του καλοκαιριου και την αφησα για το τελος.   Και μαζι με την φωτογραφια ηθελα να ευχηθω καλο φθινοπωρο.  Φθινοπωρο;

Κοιταζω εξω απο το παραθυρο, Σαββατο πρωι του καθολου σωτηριου ετους 2011.  Στα γεωγραφικα πλατη που ζουμε (εσεις πισω στην Ελλαδιτσα κι εμεις εδω στην αρτηριοσκληρωτικη “πρωτευουσα “)  τα φθινοπωρα δεν ερχονται και τοσο γρηγορα. Τα φυλλα ακομα καταπρασινα, οι μερες ζεστες, μονο τα βραδακια πεφτει λιγη δροσια.  Ακομα δεν ειναι καιρος για χουχουλιασματα.  Για μενα μονο ο Νοεμβρης ειναι φθινοπωρο.  Και φετος περισσοτερο απο ποτε θελω να ερθει ο Νοεμβρης.

Το υπολοιπο του Οκτωβρη δε θα ειμαι εδω.  Θα ειμαι αλλου.  Ξεκινω ενα ταξιδι που δεν ξερω εκ των προτερων πως θα εξελιχθει.  Ενα ταξιδι που δεν ευχομαι ναναι μακρυς ο δρομος, αλλα ετσι,  να στριψω μια γωνια και να ειναι ολα χαμογελαστα και ηρεμα.  Να λαμπει ο ηλιος και να τον βλεπω.  Ειναι κριμα να μην απολαμβανουμε τις ηλιολουστες μερες του φθινοπωρου.

Μολις ξημερωσε το Σαββατο ενος τριημερου.  Columbus Day. Πριν πολλα χρονια τετοια μερα εφτανα στην Αμερικη, μικρο κοριτσι για να κανω μεταπτυχιακα και να γυρισω πισω.  Περασαν τα χρονια, περιπλανηθηκα λιγο στην Ευρωπη και κατεληξα εδω.  Ουσιαστικα ακομα περιπλανιεμαι γιατι οταν ο νους παει κι ερχεται δεν ριζωνεις.  Και σημερα ξαναφιαχνω μια βαλιτσα για ενα αλλο ταξιδι.   Σ’αυτο το ταξιδι το μονο που χρειαζεται να πακετταρω ειναι η υπομονη μου,  η αντοχη μου, η δυναμη μου (οση εχω) και η αγαπη μου.  Αποσκευες χωρις βαρος αλλα πολυτιμες.

Μολις ξημερωσε το Σαββατο ενος τριημερου που ομως θαθελα να ηταν πιο ξενοιαστο.  Την Δευτερα του Columbus Day πηγαιναμε παντα στο Cafe Milano  στην Georgetown.  Εκει ολο και καποια Ουασινγτονιαν σελεμπριτυ θα δεις. Τα τραπεζακια ειναι ακομα εξω και οι καταλευκες ομπρελλες ανοιχτες.  Ειναι μερικα πραγματα που τα κανεις καθε χρονο την ιδια μερα και αρχιζουν καποτε να αποκτουν σημασια.  Ελπιζω να ξαναπαω του χρονου.

Μολις ξημερωσε Σαββατο ενος τριημερου που θα προσπαθησω να μαζεψω οσες αντοχες εχω σκορπιες γυρω μου.  Επιτηδες κανονισα να συναντησω φιλους και σημερα και αυριο.  Γιατι οι φιλοι γινονται ασπιδες συην αβεβαιοτητα.  Κακα τα ψεμματα. Μπορει λογω περιπλανησεων να εχω φιλους σε ολες τις γωνιες της γης, αλλα το βλεμμα, το αγγιγμα και η αγκαλια εχουν μια ιδιαιτερη αξια.

Λεω να το αφησω ανοιχτο το ποστακι. Οπως εκανα μια φορα κι ενα καιρο.  Και μεχρι να τελειωσει το τριημερο να ερχομαι να γραφω τις σκεψεις μου.  Μονο τις αισιοδοξες ομως.  Θα τις γραφω, θα τις βλεπω και θα παιρνω δυναμεις.    Αυτο θα κανω.   Σας φιλω γλυκα προσωρινα και παω στην αγορα.

UPDATE:  Συνειδητοποιησα με το σχολιο της Ιουστινης οτι παραημουν μυστηρια και ειλικρινα δεν ηταν σκοπος μου να ανησυχησω ολους εσας τους φιλους μου.  Ειμαι καλα στην υγεια μου.  Εχω ομως να αντιμετωπισω πολλες δυσκολιες στην επιλυση καποιου σοβαρου προβληματος.  Ισως καποτε οταν ολα πανε καλα και περασει ο καιρος, ισως λεμε ισως να το συζητησουμε.

Ειχα πει οτι θα αφηνα ανοιχτο το ποστ.  Δεν εχω κατι να προσθεσω γιατι ειναι γεγονος, οταν ο νους ταξιδευει αλλου ταξιδευουμε κι εμειε μαζι του.  Ισως αυριο που ειναι αργια να φερω μερικες φωτογραφιες χαρουμενες για να μεινω κι εγω με την γλυκεια γευση μιας χαρουμενης αναρτησης μεχρι να ξαναρθω.   Ετσι λοιπον…

σας φιλω γλυκα!

20 comments on “Φθινοπωρο ; maybe!

  1. Δεσποινάκι μου,
    σου εύχομαι ό,τι καλύτερο για το “ταξίδι” σου.
    Θα ήθελα πολύ να σου δώσω ένα βλέμμα, ένα άγγιγμα και μια αγκαλιά που έχουν μια ιδιαίτερη αξία, όπως λες κι εσύ.
    Φιλιά πολλά

    • despinarion says:

      Φβτεινη μου σε ευχαριστω πολυ! Μονο και που το λες εχει τεραστια αξια για μενα. Εδω και χρονια τωρα με συγκινεις με τον τροπο που στεκεσαι τοσο κοντα ουσα τοσο μακρυα! Σε φιλω!

  2. My blueprint says:

    Δεσποινάκι σου εύχομαι όλα καλά! Όλη μου την αγάπη, θετική ενέργεια και δύναμη από μένα!
    Φιλιά!

    • despinarion says:

      Δεσποινα συνονοματη απο την νυφη του βορα, εισαι ενα γλυκο κι ευγενικο πλασμα. Οι ευχες σου λοιπον θα πιασουν. Πολλα φιλια να τα μοιραστεις με την μικρη πριγκιπισσα.

  3. Penelope says:

    Why life is sO complicated? μου λες σε παρακαλώ .. Best wishes xxx

    • despinarion says:

      Ετσι ειναι καρδουλα, Πρωτα μας προκυπτουν οι δυσκολιες και τα διλημματα και καποια στιγμη δεν εχουμε αλλη επιλογη απο το να δρασουμε αμεσα. Σε φιλω πολυ.

  4. Katerina A. says:

    Για έναν τόσο γλυκό άνθρωπο σαν εσένα, δε μπορεί, θα πρέπει όλα να κυλήσουν ήρεμα και φωτεινά. Εϋχομαι να έχεις το χρόνο και την ηρεμία για να γυρνάς το μυαλό και τη καρδιά σ’αυτα τα σημαντικά που σου δίνουν δύναμη και σε κάνουν να χαμογελάς. Και που είναι πάντα εκεί για σένα.

    • despinarion says:

      Ευτυχως που υπαρχουν κι αυτα στις δυσκολες στιγμες Κατερινακι. Βαθειες ανασες και προχωραμε!

  5. Ευχομαι να γυρισεις δυνατη και ξεγνοιαστη.
    Ετσι για να εχουμε να μοιραστουμε εναν καταπληκτικο Νοεμβρη😉
    Στελνω την σκεψη μου για συντροφια.
    Σε φιλω!

    • despinarion says:

      Κωστα, εμεις οι δυο αλλοτε τα παμε καλα, αλλοτε οχι, αλλοτε συμφωνουμε, αλλοτε φωναζουμε. Ομως πρεπει να παραδεχτω οτι το ενδιαφερον σου ειναι συγκινητικο (γιου νοου) και πραγματικα αυτη τη στιγμη το εκτιμω πολυ. Φιλια και ειθε ο Νοεμβρης να ειναι πιο ξενοιαστος.

      • Χμ..γκουχου γκουχ..
        Αγαπητον μου γλυκοδεσποιναριον,
        (ποσα χρονια εχω να το γραψω;)..)
        τις φορες που.. δεν συμφωνουμε,
        και που..φωναζουμε,δεν τις δινουμε καμια αξια,
        και γι αυτο και δεν..φαινονται;)
        Για αυτες που συμφωνουμε
        .τις κανουμε γνωστες,
        και περαν ανταλλαγης ευχων εκτος Πασχα και Χριστουγεννα;)
        Γιατι απλα ειμαστε ανθρωποι πανω απ ολα!
        Φιλια και παλι…

  6. katrine says:

    Μ ένα μαγικό τρόπο, φθάνει η αγκαλιά το βλέμμα και το άγγιγμα ως εδώ!!Η δύναμη που λέμε?? Να περάσεις καλά ολόψυχα και θα περάσεις αλλά θα περάσουν και οι φίλοι που θα είναι κοντά σου ακόμη καλύτερα Δεσποινάκι. Όλοι μαζί για ένα ζεστό καρδιακό Νοέμβρη.
    Φιλιά ψυχούλα, φιλιά Κυριακάτικα

    • despinarion says:

      Κατερινακι εσενα τι να σου πω. Σε αγαπω για ολα αυτα που γραφεις και για πολλα αλλα. Φιλια Κυριακης.

  7. orfia says:

    Ολα καλα θα πανε Δεσποινα μου! Στο τελος θα ειναι ολα καλυτερα και οπως λες οι φιλοι ειναι ασπιδα και θα ειναι κοντα!Το ξερεις! Φιλια πολλα

    • despinarion says:

      Ορφια ειμαι πολυ συγκινημενη με ολους εσας που ηδη εχετε δειξει την αγαπη σας και την συμπαρασταση σας απο την πρωτη στιγμη. Πολλα φιλια χαρα μου.

  8. Justinaki says:

    Δεσποινάκι μου,
    Τα λόγια σου κρύβουν μυστήριο, μα εύχομαι από καρδιάς να μην τρέχει κάτι σοβαρό. Και σου εύχομαι να βρείς γρήγορα την Ιθάκη, το ταξίδι σου νάναι μιας ανάσας διαδρομή.
    Οι φιλίες που έχεις χτίσει αν και μακρινές είναι ισχυρές, είναι δικές σου.
    Σε γλυκοφιλώ με αγάπη

  9. despinarion says:

    Ιουστινη μου, εχεις δικιο και τωρα το συνειδητοποιω. Θελω να ξεκαθαρισω οτι ειμαι καλα στην υγεια μου αλλα εχω να τακτοποιησω ενα σοβαρο θεμα. Το τελευταιο πραγμα που θελω ειναι να ειμαι μυστηρια, ομως ουτε εδω ουτε πουθενα αλλου θελω να το αναλυσω. Πιστευω οτι μερικα πραγματα στη ζωη μας πρεπει να τα αντιμετωπιζουμε μονοι μας με σοβαροτητα και με δυναμη. Ετσι οι ευχες σας για να πανε ολα καλα ειναι πολυτιμες. Στ’αληθεια. Σε φιλω κι εγω.

  10. Ziniania says:

    Δεσποινακι,
    Η γιαγια μου παντα μου ελεγε οτι καθε προβλημα εχει την λυση του. Ευχομαι λοιπον να κανεις το ταξειδακι σου και ολα να πανε καλα και να βρεθει η καλυτερη λυση σαυτο που αντιμετωπιζεις. Καλη τυχη και η σκεψη μου θα ειναι μαζι σου!
    Με αγαπη
    Αντιγονη

  11. So_Far says:

    Φιν φον όλα έχουν λύση και είμαι σίγουρη ότι όποιο και αν είναι το πρόβλημα θα υπάρχει μια χρυσή τομή που θα βάζει τα πράγματα στη σωστή τους διάταξη. Take your time εμείς εδώ σε αγαπάμε , το ξέρεις και θα μας βρεις εδώ επιστρέφοντας όπου όλα θα έχουν πάει καλά

  12. aremare says:

    Εχεις και απο μένα την θετική ενεργεια που χρειάζεσαι,αρα τι φοβασαι;;
    Με το που διαβαζω την αναρτηση, τα δακρυα με πνίγουν.Τι κακό ειναι αυτό, γεραματα;;
    (Περασα και γω ενα δυσκολο καλοκαιρι παίρνοντας αποφασεις αβαστακτες και εχω γίνει υπερευαισθητη , αλλα το παλευουμε ετσι δεν ειναι;)

Leave a Reply

