shopping in your own closet

Ενα κουσουρι το εχω!  Δεν πεταω ποτε τσαντες και κυριως οταν με εχουν ενθουσιασει τον καιρο που τις αγοραζα.  Καθε φθινοπωρο τις βγαζω απο τις βαμβακερες τους σακουλες, τις κοιτω και πολλες φορες λεω.  Θα ξαναρθει ο καιρος σου.  Κοιμησου αλλο ενα χρονο.  Φετος απο τις παλιες τσαντες  εμεινα να κοιτω παραπανω μερικες.  Τις αφησα  εξω και ειναι πολυ πιθανον να τις κρατησω, αφου τα μοντελα που βλεπω δε διαφερουν πολυ απο αυτα.  Αυτο τον καιρο της λιτοτητας  η ανανεωση με κατι παλιο και ξεχασμενο που ομως ακομα αγαπαμε, μπορει να μας φιαξει τη διαθεση.

Εκαιγ τσαντα φακελλος μεγαλος.  Εικοσι πεντε ετων απο του Σεβαστακη.  Το λουρακι του ωμου βγαινει.  Η φοδρα επισης δερματινη με κρεμ απαλο δερμα.  Μια εξαιρετικη κατασκευη απο αυτες που δε βρισκεις ευκολα σημερα.  Οι πιθανοτητες να την κρατησω 100%.

Φιδι (πραγματικο) απο δερμα που εφερε ο μπαμπας πριν τριανταπεντε χρονια απο την Αφρικη.  Η τσαντα φιαχτηκε κατα παραγγελια σε ειδικο εργαστηριο. Φακελλος που διαθετει και ιδιο μακρυ λουρακι.  Φορδα απο βαμβακερο υφασμα σε χρωμα καπουτσινο.  Πιθανοτητες να την κρατησω 100%

Μεγαλη τετραγωνη boxy τσαντα Bally σε σκουρο καφε.  Ετων δεκαπεντε με πιθανοτητες να την κρατησω 50%.

Μαυρος φακελλος σε συνδιασμο δερμα και κροκο.  Ετων τριαντα.  Πιθανοτητες να την κρατησω 40%

Vintage Ted Lapidus  φακελλος που κλεινει με φερμουαρ κι εχει μια εκπληκτικη μεταξωτη φοδρα σε μπορντω εμπριμε.  Συνδιασμος κροκο δερμα και καστορι.  Ετων τριανταπεντε. Πιθανοτητες να την κρατησω 80%. Ειναι λιγο δυσκολη τσαντα.

Δωδεκα ετων Kenneth Cole.  Εδω ειναι το χρωμα που με ξανακερδισε.  Καστορι βαθυ μωβ-μπορντω με μελιτζανι δερμα.  Πιθανοτητες να την κρατησω 40%

Για το τελος φυλαξα να σας δειξω ενα χειροτεχνημα της κυριας Δαφνης. Τσαντακι με μεταλλικη χρυση κλωστη, βραδυνο και ωραια φοδραρισμενο, πλεγμενο με λεπτο βελονακι.  Ετων 40. Καποια στιγμη μου το χαρισε και το φυλαξα.  Πιθανοτητες να το κρατησω 1000%

Ψαξτε λοιπον στις ντουλαπες σας και ισως να ανακαλυψετε οπως κι εγω με καινουργιο ματι και διαθεση κομματια που αλλοι ξανανακαλυψαν φετος, σχηματα και μεγεθη που ξαναηρθαν στη μοδα, κομματια που θα σας κανουν να ξανανοιωσετε και που ισως να προκαλεσουν και κομπλιμεντα.

Να μη ξεχναμε, δεν εχει σημασια τι κραταμε, αλλα πως το κραταμε!

Σας φιλω γλυκα.

27 comments on “shopping in your own closet

  1. Lonely says:

    Despinarion mou an tis tsantes sou ti mauri kroko/derma kai ti derma pou sou fere o mpampas sou apo afriki kai tin rapsate de tis opoiasdipote stigmi, steiltes se emena. Einai theikes… an thes stis agorazo kiolas…kai eksoda metaforas dika mou🙂

    xxx

    • Χαιρομαι που σου αρεσουν Λονλινακι , ομως μερικα δωρα δεν τα αποχωριζομαστε. Τα εχω τοσα χρονια. Και οταν ξαναπερασει η μοδα θα ξαναμπουν στις θηκες και θα πανε στην ντουλαπα.

  2. Lonely says:

    kala ennoousa tin kroko/kastori… sorry🙂

  3. αυτο που εχω να πω ειναι οτι το look του μπλογκεως τωρα ειναι παρα πολυ ωραιο. και η φωτογραφια της κεφαλιδας, μιλαμε… πολυ φιν φον! μην την αλλαξεις!

  4. Veronica says:

    Η φιδισια ειναι σκετη κολαση! Απιθανη!

    Μωρε καλα τα λες, μαζι σου κι εγω αλλα που να βρουμε τοσες ντουλαπες να τα μαζευουμε? Εκανα μια ηρωικη προσπαθεια ενα χρονο πριν να “στειλω” καποια ρουχα και παπουτσια που πλεον δεν φορουσα για χρονια και η μανα μου κρατησε αρκετα κρυφα και προσπαθησε να μου τα ξανασερβιρει πριν λιγες μερες…….χαχα…..δεν σωζομαι!

    • despinarion says:

      Ε κοιτα Βερονικα, ενα δυο καλα κομματια η αγαπημενα θα βρεις χωρο. Στα τοσα χρονια εχω δωσει πολλα πραγματα. Δεν σαβουρωνω.

  5. Penelope says:

    Oh!!!! σούπερ Ιδέα!!! Θέλεις να δείς και τις δικές μου ; έχω φτιάξει ειδική ντουλάπα😉 Η μελιτζανί και το πορτοφολάκι το τελευταίο θα το ήθελα. Βρε να πάρει η ευχή να μην μπορούμε να κάνουμε μια ανταλλαγή μέσω blogs 😦

    • despinarion says:

      Φυσικα και θελω να δω τις δικεςσου καρδουλα. Μπορει να μη μπορουμε να κανουμε ανταλλαγη αλλα μοιραζομαστε ιδεες! ΧΧΧ

  6. Ψηφίζω φανατικά την πρώτη και την τελευταία…ονειρεμένες!

    • despinarion says:

      Ευχαριστω Γλαυκουλα, το ηξερα οτι θα περναγες απο δω με τετοιο θεμα και χαιρομαι που συμφωνεις μαζι μου.

  7. fevis says:

    Μου έβαλες ιδέες αγαπημένη.. Πάω να ψαχουλέψω στο πατάρι με τις τσάντες και μπορεί να ανεβάσω και εγώ τις δικές μου ανακαλύψεις…:)))))))) Φιλιά!!!!

  8. katrine says:

    Παρακαλώ η boxy- Bally, να σταλεί σε μένα να την πετάξω!! Όχι τίποτε άλλο να μη μου κουραστείτε, πφφφφ!!

    Τέλεια συλλογή μάτια μου, τέλεια!!!

    • despinarion says:

      Ε δε την φυλαω 15 χρονια για να την πεταξεις! φφφ! Μ’αρεσει αλλα ειναι λιγο μπουγιο! Αυτη ηταν δωρο.

  9. aremare says:

    Ωραια ιδέα.
    Η πρωτη είναι τελεια, μου θυμίζει Τζωρτζίνα Σκαλίδη. μπες να δεις : http://WWW.GEORGINASKALIDI.COM
    Η δευτερη ειναι πολύ vintage, η πεμτη είναι δύσκολη αλλα ιδιαίτερη, μ’αρέσει.
    Και μεγειά το βλοκακιον, κούκλα!!

    • despinarion says:

      Πω πω εκπληκτικη συλλογη! Πολυ μου αρεσει αρεμαρε! Απο χρωμα καλα παμε. Και απο μεγεθος, μια χαρα! Σε ευχαριστω. (για το κουκλα ιδιαιτερα :lol )

  10. Elli G says:

    Δεν κατάλαβα αυτό το “πιθανότητες να τη καρατήσω” Τι εννοείς, να μην την πετάξεις ή να την φορέσεις φέτος? Γιατί αν είναι το πρώτο ε όχι! και να καταλήξουν και στα σκουπίδια! Μπλογκοφίλες έχεις αρκετές, χαρισέτες να χαρούν κι αυτές! Ακόμα καλύτερα βγάλτες σε πλειστηριασμό! Χα χα

  11. despinarion says:

    Οχι φυσικα Ελλη μου, δε τις φυλαγα τριανταπεντε χρονια για να τις πεταξω τωρα. Ποτε και τιποτα που μπορει να χρησιμοπιηθει δεν πετιεται. Οι πιθανοτητες αναφερονται στο ποσο θα τις χρησιμοποιησω. Ασε που τα δωρα ποτε δε τα χαριζω. Σκοπος μου εδω ηταν να βαλω τις φιλες να ψαξουν και να ξανανακαλυψουν παλιες αγαπες. Φιλια!

  12. panathinaeos says:

    δυστυχως οδηγουμεθα εις μεγαλη συγκρουση αναμεσα στην κατερινα και την αφεντια μου, καθοσον κυαλαρισα την μπαλύ και πολυ την γουσταρω και μου ερχεται το κατερινακι και μου κανει τζιριτζαντζουλες….. κανει στην ακρη κοπελλα μου παρε κατι με φωτεινα χρωματα, κι ασε τον “ωριμο” να παρει την μπαλύ…. για να μην εχουμε φασαριες και μπερδεματα….

    • despinarion says:

      Αγαπητωτατε μου αν δε σας ενοχλει το κοτσιδακι – χερακι της τσαντας εγω να σας την στειλω. Μπορειτε να κανετε και βαρδιες. Μια βδομαδα εσεις μια η Καθυ. Η αν βγειτε μαζι για κανενα παγωτο, να βαστατε ενα λουρακι εσεις ενα εκεινη. Λυσεις υπαρχουν οποτε μη παιρνετε αναποδες για μια παλιομπαλυ! (μα τι ζοχαδιαρης μον ντιε)😛 😆

      • panathinaeos says:

        μπονζουρ μανδαμ!!! μα για την κοτσιδα γινεται ολος ο σαματας!!!! κοτσιδα μαλαμα!!!!! τωρα ψιθυρησε στο Κατερινακι τα σου ξου μου ξου του για να στρωσει η κατασταση… μισο μισο ναι, αλλα εθνικες εορτες και Σ/Κ θα εχω προτεραιοτητα… και αν αυτο σημαινει οτι θα κερασω μια βανιλια την μανδαμ, ειμαι μεσα!!!!

  13. orfia says:

    Ειναι ολες καταπληκτικες! Η ιδεα του να ξανακοιταμε τα παλια μας ρουχα και αξεσουαρ ειναι πολυ καλη και πρακτικη. Βεβαια παρατηρω οτι ειχαν και πολυ καλη αποθηκευση, γιατι οι τσαντες θελουν χωρο για να διατηρηθουν σε αριστη κατασταση. Εγω ομολογω οτι δεν τα καταφερνω σε αυτο πολυ καλα λογω ελλειψης σωστου χωρου.
    Φιλια πολλα Δεσποινακι!

  14. despinarion says:

    Καλημερα Ορφιτσα! Ψαξε εσυ και μπορει να ανακαλυψεις κατι. Μπορει να μην ειναι τσαντα, αλλα κατι αλλο!

Leave a Reply

