ταξιδι στην ανατολικη Πελοποννησο – δειλινο στη Μονεμβασια.

Φτανουμε στη Μονεμβασια το απογευμα.  Θα μεινουμε στο καστρο.  Κανοντας μια βολτα στα στενα δρομακια, πεφτει ο ηλιος και σκοτεινιαζει.  Σκοτεινιαζει  η θαλασσα, σκοτεινιαζει ο βραχος. Αποψε θα χαλαρωσουμε κοιτωντας την μαβια θαλασσα.

Σας φιλω γλυκα!

14 comments on “ταξιδι στην ανατολικη Πελοποννησο – δειλινο στη Μονεμβασια.

  1. margarita says:

    πριν πολλα χρονια λοιπον εφτασαμε ο σειχης ( τοτε δεν ειχε κανενα τιτλο εκτος απο τη βουλα οτι επισημως ειταν συζυγος μου) κι εγω με το ΚΤΕΛ για 3 μερες ταξιδι του μελιτος χιχιχι!! το δειλινο και το καστρο το ιδιο .. φανταζομαι τα φασιλιτις εχουν αλλαξει..( ειχαμε μεινει εκτος) και φυγαμε σαν σελεμπριτις με το δελφινι… περναν το χρονια.. ισως θαπρεπε να ξαναπαω..ε?? φιλια και καλο μηνα .

    • despinarion says:

      Ταξιδι του μελιτος στη Μονεμβασια. Τελειο, αν αναλογιστεις οτι το δικο μου ηταν στην Βαρκιζα γιατι εφευγα την επομενη για Οχαϊο! Σιγουρα εχουν αλλαξει τα πραγματα τις τελευταιες δεκαετιες, αλλα γινεται προσπαθεια να διατηρηθει το χρωμα. Καλο μηνα και σε σενα και φιλια Μαργκω!

  2. panathinaeos says:

    ευγε Δεσποιναριον2!!!!!!!!η τελευταια φωτο ειναι υπεροχη!!!!! θα εκανε τους τοπιογραφους οπως ο Κλωντ Λωραιν, ο Κασπαρ Φρηντριχ και ο Τερνερ να χλωμιασουν απο τη ζηλεια τους….δεν χρειαζεται τιποτε περισσοτερο…

    • despinarion says:

      Α αγαπητωτατε! τωρα θα με λετε δεσποιναριον του; ΦΦΦΦ! Σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια. Ισως καποια στιγμη θα ηταν καλο να ασχοληθω σοβαρα, γιατι τωρα ξερετε.. εγω κι η λουμιξ στο τσεπακι!

  3. tali says:

    Δεν θα καταλαβω ποτε πως σε αυτο το μπλοκ ολες οι φωτο δειχνουν μοναδικες λες και εκανες ν ατις τραβηξεις ωρες , στο ελεγα απο την αρχη αυτο!!ειτε ειναι τα ξωτικα της κουζινας (που λατρευω) ειτε ειναι ενα πιατακι λιμοζ με συκαλακι γλυκο , ειτε ειναι το καστρο της μονεμβασιας…μονο εδω μου συμβαινει αυτο !!:))))))))))

    • despinarion says:

      Πραγματικα χαμογελαω με κατι τετοια σχολια γοατι Ταλι μου, πραγματικα δεν υπαρχει ουτε μελετη, ουτε γνωση. Ομολογω οτι μερικες φωτογραφιες τις φωτιζω λιγο οταν χρειαζεται αλλα μονο ως εκει. Σε ευχαριστω!

  4. μερσί για το ταξίδι,βάλσαμο..στην ψυχή οι φωτογραφίες!ναι,βάλσαμο!

    • despinarion says:

      Ευχαριστω Γλαυκη μου, να πας μια βολτα ως εκει, η πραγματικοτητα ξεπερνα τις δικες μου εικονες.

  5. Katerina A. says:

    Πόσες ώρες μπορεί να περάσει κανείς κοιτώντας τη θάλασσα το δειλινό;

  6. fevis says:

    Μας ταξιδεύεις λέμε… Συνέχισε, και εμείς πάντα μαζί σου αγαπημένη…:)) Φιλιά πολλά…

  7. katrine says:

    Δεν θα ξαναπώ “δεν πήγα πουθενά”, πάω παντού μαζί σου και είμαι τόσο χαρούμενη για αυτό. Τέλειες και μοναδικές φωτογραφίες !!Δεσποινάκι μου καλό Κυριακάτικο απόγευμα::))

  8. despinarion says:

    Μολις εφερα και τις τελευταιες απο την Μονεμβασια Κατερινα μου. Κι εγω πιστευω οτι αξιζε το ταξιδακι. Καλο υπολοιπο Κυριακης που μολις αρχισε εδω!

Leave a Reply

