Easter 2012

αυτα που επιμελειται η φυση (αζαλεες κατω απο το χολυ)

Πιστη στις παραδοσεις του παροντος μπλογκ, ερχομαι σημερα με μερικες φωτογραφιες απο τη χτεσινη Πασχαλια. Την περιμενα με πολυ λαχταρα για πολλους λογους.  Ο κυριωτερος ειναι οτι ειχα πολυ καιρο να μαζεψω γυρω μου πολλους αγαπημενους ανθρωπους. Χρονια τωρα σας δειχνω τα μαγειρεματα, τα λουλουδια, τις ” φινφονιες ” . Ποτε δε φερνω φωτογραφιες απο παρεες, παιδια, κουμπαρες κλπ.  Ειναι σταση μπλογκ  αυτη ( πως λεμε σταση ζωης). Το μπλογκ μου ειναι η χαρα μου, η τεχνη μου, το χομπυ μου, το σημειωματαριο μου, οι σκεψεις μου. Δεν ειναι η οικογενεια μου, τα παιδια μου, η ιδιωτικη μου ζωη. Κι ετσι θα μεινει οσο μεινει. Απορω με μεναααα που λεει και το τραγουδι δηλαδη, πως εφτασα ως εδω κι εγινα μπλογκερ. Γιατι ειμαι πολυ ” ιδιωτικο” ατομο.  Υπαρχουν πραγματα στη ζωη μου που τα ξερω μονο εγω.  Σπανια θα ανοιχτω παραπερα. Κι ομως τσουκου τσουκου εφτα και πλεον τωρα χρονια σας παιρνω μαζι μου στα ταξιδια, στην κουζινα, στον κηπο μου. Δε θελω να το αναλυσω. Μ’ αρεσει. Μ’ αρεσει το αποτελεσμα.

Μας φυλαξε μια απολυτα καλοκαιρινη ημερα εχθες εδω στην ” πρωτευουσα” . Ποτε αλλοτε το Πασχα (αν και νωρις) δεν ηταν τοσο ζεστο. Παντα φροντιζω να τα εχω ολα ετοιμα για φαγητο μεσα. Φετος ομως την Κυριακη του Πασχα, τα τραπεζομαντηλα βγηκαν εξω, βαλαμε τα καλοκαιρινα μας, ψησαμε παϊδακια και ζαλιστηκαμε γλυκα μεχρι που ο ηλιος εγειρε πισω απο τις λευκες.

αυτα που επιμελειται το δεσποιναριον

Το εγραψα και στο φεησμπουκ. Ποτε δε ξεφευγω απο το κλασσικο μενου του Νικου Τσελεμεντε το Πασχα.  Με ελαχιστες αποκλισεις ειναι παντα το ιδιο. Φετος στο ψητο εβαλα και τα φρεσκα ματζουνια που μεγαλωνουν στις γλαστρες μου. Κι αρωματιστηκαν οι πατατουλες εντονα και τους αρεσε! Η μαρουλοσαλατα απιστευτα ψιλοκομμενη, η τσαρικη ρωσσικη και το τζατζικι πλαισιωσαν το αρνακι.  Φετος δεν εφιαξα μαγειριτσα. Ενω εγω τρελλαινομαι γενικα δεν ειναι δημοφιλης στους καλεσμενους και καπου μου φανηκε σαν ” Γιαννης κερνα και Γιαννης πινει “. Και απορησα που με ρωτησαν ” Που ειναι η σουπα; ” Καθε χρονο μενει. Αλλα ειπαμε οι ανθρωποι περιμενουν παντα το ” κλασσικο ” . Η Μαριεττα εφερε μια παστουρμαδοπιττα to die for. Ειχα να γευτω παστουρμαδοπιτα απο το ταξιδι μου στη Μυτιληνη. Αυτη ηταν ανωτερη. Και περιεργως καθολου βαρεια οπως θα περιμενα.

Τα αυγα εγιναν ομορφα φετος. Ομοιομορφα και ζωντανα σε χρωμα. Τα κουλουρακια και το τσουρεκι δε τα εφιαξα εγω, τα εφιαξε η Τζενη και ηταν μοσχομυριστα και πορτοκαλενια. Σαραντα φορες ειπαμε το ιδιο πραγμα.. ” και του χρονου στην Ελλαδα “. Σκεφτομαι οτι αφου το ειπαμε τοσες φορες, θα το κανουμε. Ραντεβου στην Ελλαδα του χρονου λοιπον.

Ειναι περιεργο, ομως μερες σαν κι αυτες, βγαζω απο το μυαλο μου τη δουλεια μου, τις υποχρεωσεις μου και βαζω μπροστα τα χαμογελα των αγαπημενων μου.  Σαν να ξεχωριζουν οι δυο κοσμοι και να μην εχουν επαφη μεταξυ τους. Σαν να μην ειναι και οι δυο δικοι μου κοσμοι.  Δε θελω να το αναλυσω.  Μ’ αρεσει. Μ’ αρεσει το αποτελεσμα.

αυτα που επιμελειται ο σοκολατοποιος

Δευτερα μετα το Πασχα. Το ειχα αποφασισει εδω και μερες. Θα κατσω σπιτι, θα μεινω σπιτι,  οτι κι αν γινει δε προκειται να βγω..  Η ζεστη αφορητη για Απριλη μηνα. Συνεχως επισκεπτομαι το ψυγειο, οχι για να δροσιστω αλλα για να τσιμπολογησω απο τα χτεσινα καλουδια.  Διαβαζω τα προγραμματα μερικων κομματων. Σκεφτομαι ποσο η δημοκρατικη διαδικασια εχει πληγει απο την κριση και τον τροπο αντιμετωπισης της, και ποσο η δυναμη της ψηφου  δεν θα σταθει ικανη να αναδειξει μια αυτοδυναμη κυβερνηση.  Σκεφτομαι την επομενη ημερα, τον επομενο μηνα, τα επομενα χρονια. Με παιρνει ο υπνος κατω απο τον ανεμιστηρα και ξυπναω χαλαρη αλλα σχεδον παγωμενη.

αυτα που επιμελειται το δεσποιναριον

Εχει την στεναχωρη μορφη της ” επομενης μερας ” αυτη η Δευτερα του Πασχα.  Αυτη την αισθηση οτι η ζωη περνα και δε ξαναγυρνα. Με λιγο χαμογελο γι αυτα που ζησαμε χθες, με λιγη φιλοσοφια για το τι θα ζησουμε αυριο. Παντα ετσι ειναι. Δε θα το αναλυσω. Και δε ξερω αν μου αρεσει.

Βρισκω μια παναρχαια φωτογραφια απο ενα Πασχα των δυο μου χρονων. Γυριζοντας την σουβλα στα ποδια του θειου μου του Αλβερτου. Ειναι στατικη εικονα. Σαν να μην την εχω ζησει. Δεν την θυμαμαι. Κι ομως ημουν εκει με τα μικρουλικα χερακια μου, τα λεπτουλικα ποδαρακια μου, τα χαρουμενα ματακια μου, τον τεραστιο φιογκο μου. Κι απο Πασχαλια σε Πασχαλια εφτασα στο χθες. Και προσβλεπω στο αυριο. Με τρομαζει η ταχυτητα της ζωης. Με τρομαζει η ασαφεια της. Δε θα το αναλυσω. Δε μου αρεσει.

Χριστος Ανεστη! Σας φιλω γλυκα (φιλι αγαπης)

16 comments on “Easter 2012

  1. roadartist says:

    Πανέμορφες εικόνες! Και του χρόνου να είσαι καλά, να περάσεις ακόμη ομορφότερα :) Χρόνια πολλά και καλά, υγεία, αγάπη σε σένα και στους αγαπημένους σου!

  2. despinarion says:

    Σε ευχαριστω αγαπημενη αθηναια αρτιστα. Χρονια Πολλα και πολλες ευτυχισμενες Πασχαλιες!

  3. zwaki says:

    Αληθώς Ανέστη!Χρόνια Πολλά!
    Μελαγχόλησα. Αδυνατώ να συμφιλιωθώ με αυτό το πράγμα… που δε θες και εσυ να το αναλύσεις αλλα τελικά ξεπροβάλει έντεχνα πίσω από το κείμενό σου…
    Ας τα αφήσουμε, ομως, αυτά…πανέμορφες εικόνες, πανέμορφα χρώματα μας έφερες και πάλι, το είχα ανάγκη μετά απο ενα τριήμερο βροχων, καταιγιδών και χαμηλών θερμοκρασιών!

    • Justinaki says:

      Δεσποινάκι μου όλα ωραία και αρμονικά και προπάντων οι άνθρωποι που δεν φαίνονται αλλά τρύπωσαν στο φέις. Είμαι σίγουρη πς οι λιχουδιές σου ήταν άπαιχτες, η εμφάνιση ήταν όλα τα λεφτά. Με κέφι και φαντασία, όπως πάντα.
      Χρόνια πολλά νάσαι καλόκαρδη να στήνει τραπέζια πασχαλιάτικα με τους αγαπημένους σου. Το ωραιότερο της ζωής σενάριο!
      Φιλί

      • despinarion says:

        Ιουστινη μου, η διαφορα αναμεσα στο μπλογκ και στο φεης (μου) ειναι σαν τη διαφορα μιας πλατειας σε μια πολη και του σπιτιου μου οπου κρατω τα κλειδια και εχω ελεγχο στα πατζουρια. Γιου νοου γουωτ αη μην. Οσοι τρυπωνουν εκει φαινονται σε ελεγχομενη λιστα. Και του χρονου να ειμαστε καλα κι οπου μας βρει το Πασχα να το απολαυσουμε, παντα παρεα με τους αγαπημενους μας. Φιλι αγαπης!

    • despinarion says:

      Αγαπητο μου ζωακι, Χρονια Πολλα. Εχεις δικιο. Κι εγω μελαγχολησα γραφοντας προς το τελος. Και γι αυτα που εγραψα και για αυτα που δεν εγραψα. Τον τελευταιο καιρο παιζουν τα συναισθηματα περιεργα παιχνιδια. Και βγαινει, βγαινει στιγμες εντονο. Μια εντονες χαρες, μια λυπες. Καπου θα ισορροπησουμε. Ας ειμαστε καλα! Ευχαριστω πολυ και του χρονου με λιακαδες!

  4. Penelope says:

    Ολοι απορούμαι με τους εαυτούς μας και το άνοιγμα μας στο κόσμο. Τελικά σιγά, σιγά αλλάζει το ανθρώπινο DNA περί ιδιωτικού βίου. Kέντησες πάλι, πολύ όμορφα όλα. Και ξέρεις, στο έχω πει και μια άλλη φορά, αυτή η φωτο σου με τα γυαλιά νόμιζα ότι ήμουν εγώ! Και του χρόνου! χχ

    • despinarion says:

      Πραγματικα, ωρες ωρες απορω πως εχω αλλαξει ετσι. Οχι η προσωπικοτητα μου αλλα η εκφραση. Ευχαριστω καρδουλα! Και του χρονου με υγεια η Πασχαλια!

  5. Multi psi says:

    Xronia Polla na eisai panta kala kai na frondizeis etsi omorfa aytous pou agapas!!!….giati etsi sou aresei…….and you’re good at it!!!! Filia xxxxx

  6. Luna says:

    Άληθως ο κύριος δεσποινακι, και του χρόνου με υγεία και χαρα..φιλία πολλα

  7. popiwallick/tasteadvisor says:

    Χρόνια Πολλά! Με υγεία! Και όλους τους αγαπημένους δίπλα σου!
    Ξέρεις να τους φροντίζεις εσύ…. μεγάλο ταλέντο, εκτός από φιν φον οι φωτογραφίες σου, πλημμυρίζουν αγάπη και φως. Η ζωή περνά και κάνει στάσεις (επηρεασμένη κι’ από το Μητροπάνο) όμως εμείς της δίνουμε χρώμα και διάρκεια.
    Σε φιλώ, περίεργο Πάσχα τούτο για μένα αλλά τουλάχιστον ήμασταν μαζί..με ελλείψεις αλλά μαζί. Σε φιλώ ξανά!

  8. despinarion says:

    Λοιπον βρε Ποπακι σπανια εχω δει αναγνωστη του μπλογκ να ενθουσιαζεσαι σαν κι εσενα. Ομολογω οτι εισαι τεραστια κινητηρια δυναμη στο να συνεχιζω. Διοτι κακα τα ψεμματα, υπαρχει και μιοα ψι κριση και στο μπλογκινγκ. Και εγω σε φιλω κι ευχομαι παντα μαζι.. μαζι!

  9. anlu says:

    Πάντα τέτοια και καλύτερα! Φιλούδια!

Leave a Reply

