ταξιδι στην ανατολικη πελοποννησο – Ναυπλιο

Σας καλωσοριζω στην καινουργια διευθυνση του blog http://despinarion2.wordpress.com   Το προηγουμενο θα υπαρχει παντα, ομως ο χωρος που ειχα διαθεσιμος εκει πλεον τελειωσε. Φυσικο ηταν, αφου εδω και πεντε χρονια το παραφορτωσα.

Το μπλογκ δεν αλλαζει ονομα και look και ας πουμε οτι θα ειναι το  ” ασπρο : τομος δευτερος “.   Σημερα το πρωι ηθελα να αρχισω το ταξιδι μου μαζι σας στον πρωτο τομο, κι εκει καπου σκαλωσε το μπλογκ.  Το ηξερα εδω και καιρο οτι θα γινοταν αυτο,  απλα ηρθε αποτομα.  Τελος λοιπον στο παλιο δεσποιναριον και καλη μας αρχη εδω.

Θα παρει λιγο καιρο για να ξαναδημιουργησω τις επαφες μου και να φορτωσω τα widgets και θα τα βλεπετε σταδιακα.  Ομως δε γινοταν να κλεισω το ενα και να μην ανοιξω το αλλο αμεσως.

Σαν πρωτη αναρτηση διαλεγω ενα φωτογραφικο ταξιδι στο Ναυπλιο.  Ειναι πρωι, εννεα η ωρα ακομα.  Οι πρωτες αχτιδες του ηλιου λουζουν τα σπιτια και τη θαλασσα της πανεμορφης πολης.  Κι εγω με την Λουμιξ καθ’ οδον ταξιδευοντας στην ανατολικη παραλια της Πελοποννησου,  σας παιρνω μαζι μου για ενα πρωϊνο καφε.  Τα μαγαζια μολις ανοιξαν.  Η πολη δεν εχει κινηση.  Ειναι ολη δικη μας.  Enjoy!

 

Οχι .. οχι δεν ειμαστε στη  Ρωμη!  Στο Ναυπλιο ειμαστε!

Σας φιλω γλυκα!

35 comments on “ταξιδι στην ανατολικη πελοποννησο – Ναυπλιο

  1. fevis says:

    Άντε να σου κάνω σεφτέ που είμαι γουρλού, σαββατογενημένη και σ΄αγαπάω και πολύ!!!!! Φιλάκια και καλά να περάσουμε και εδώ…:)

    • despinarion says:

      Ευχαριστω Ευακι! Τι τελειο ποδαρικο! Ελπιζω να τα μεταφερω συντομα ολα και να συνεχισω σαν να μην εγινε τιποτα! Η αγαπη ειναι αμοιβαια και το ξερεις! Πολλα φιλακια κι απο μενα!

  2. Veronica says:

    Eeeepppppp….εγω γραφτηκα! Εχω παρα πολλά χρονια να παω Ναυπλιο, απο μικρο κοριστακι σε σχολικη εκδρομη. Δεν θυμαμαι οτι ηταν τοσο ωραιο! Ωραιες φωτογραφιες Δεσποινιω!

    • despinarion says:

      Ευχαριστω Βερονικα μου. Κι εγω ειχα να παω παρα πολλα χρονια. Ηταν ενα συντομο μα μαγικο ταξιδακι!

  3. Ρούλα says:

    καλορίζικος, καλοτάξιδος ο νέος τόμος! πάω να βάλω το καπελο μου και έρχομαι στον πρωινό καφέ. Ελπίζω και εύχομαι να φέρω γούρι.

    • despinarion says:

      Μα φυσικα και θα φερεις γουρι Ρουλα. Σαν commentator εχεις βραυευτει προσφατα νομιζω σε διακεκριμενο μπλογκ! Θα τα λεμε εδω!

  4. Εvie says:

    ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΗ ΚΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ Η ΝΕΑ ΈΚΔΟΣΗ ΦΙΝ ΦΟΝ!

  5. despinarion says:

    Ευχαριστω Ευη μου καλη. Μολις τελειωσω θα ερθω να τα πουμε!

  6. ααααααααα, εμενα πιο πολυ απ’όοοοοοολα μ’αρέσει το “ΤΟ ΓΑΒΡΙΛΑΚΙ ΜΟΥ”.
    (αν και στο προηγουμενο ως “COMMENTARY” ήταν και εκείνο κολακευτικοτατο)

    ε, ναι λοιπον
    το ΓΑΒΡΙΛΑΚΙ ΣΟΥ σού εύχεται καλορίζικο το νέο σου μπλογκίδριον
    (όταν θα επανέλθω στη βάση μου, θα κανουμε μια ενδελεχη συζητηση για το λουκ)

    Προς το παρών, πάω γρήγορα στο μπλογκ μου να κανω update στη λιστα των μπλογκομάγαζων

    • despinarion says:

      :) :D :lol: Ευχαριστω Γαβριλακι μου. Ειπαμε το μπλογκ θα ειναι “ιδιο” αλλα μερικες αλλαγες ετσι για το ματι επιβαλλονται. Να προσεχεις εκει που βρισκεσαι και οταν γυρισεις θα τα πουμε. Αν και εγω σε αισθανομαι παντα ενα κλικ away!

  7. So_Far says:

    Καλή αρχή φιν φον ! και τί αρχή με east coast ! Ως σωστή ταξιδιώτισσα δεν θα μπορούσες να μη συμπεριλάβεις τα παγωτά του Ιταλού… τα οποία είναι εξαιρετικά ! Καλή σου μέρα εκεί στο κυβερνητικό DC …

    Αφιερωμένο, για το καλοκαίρι που έφυγε και για όσα θα έρθουν

    • despinarion says:

      Κριμα που ηταν κλειστο ακομα το παγωτατζιδικο αγαπημενη Σο Φαρ αλλοιως θα το ειχα τιμησει. Ενας καφες στο ηρεμο ακομα λιμανι ηταν καλος. Σε ευχαριστω για το βιντεακι, πολυ αγαπημενο τραγουδι.

  8. Καλή συνέχεια, Δεσποινάκι!

    • despinarion says:

      Αχ βρε Φωτεινουλα με το που σε ειδα συνειδητοποιησα οτι ειχα ξεχασει να βαλω το λινκ σου. Δε γραφεις πια αλλα ελπιζω να αρχισεις παλι. Φιλια κι ευχαριστω.

  9. Penelope says:

    Μεγιά !! Καλά φοβερό ντεκόρ !!! Βλέπω το Σοφαράκι σου έβαλε και τζουκ μποξ ! κάτι πρέπει να κάνω κα εγώ για τα εγκαίνια. Εν καιρώ.. χχχ

  10. Μερόπη says:

    Ναύπλιο! Ίσως η ωραιότερη επαρχιακή πόλη της Ελλάδας.
    Υ.Γ. Με γεια Δεσποινάκι μου ο β΄ τόμος του blog! Πάντως αυτό με το ότι γέμισε το blog και πάπαλα, πρώτη φορά το ακούω.

  11. despinarion says:

    Μεροπη μου πολυ ευχαριστηθηκα τον πρωινο μου περιπατο στο Ναυπλιο. Ειναι η πολη ομορφη, ο πρωινος ηλιος την ομορφαινε ακομε περισσοτερο, ελπιζω να σας εφερα μια γευση.
    Οσο για το αλλο, μη σου κανει εντυπωση. Η Πρες παρεχει 3MB χωρο. Ειναι παρα πολυς. Αν φερνεις μια φωτογραφια καθε μερα μπορεις να γραφεις για εικοσι χρονια. Εγω ομως που (σαν σημερα) το παρακανω και δεν μικραινω και τις φωτογραφιες λογω ελλειψης χρονου τον γεμισα σε 4.5 χρονια. Ευτυχως που μου επιτρεπει να ανοιξω με το ιδιο προφιλ κι αλλο μπλογκ.

  12. katrine says:

    Όμορφες φωτο Δεσποινάκι!! Πολλά χρόνια έχω να πάω, αλλά δεν ξεχνιούνται οι ομορφιές!! Τα πιο χλιδάτα εγκαίνια, αλλά και το πιο γλυκό λατρεμένο μπλε γύρω γύρω!!

    Μια Dom perignon, περικαλώ::))))

    • despinarion says:

      Το μπλε παιζεται. Σε αλλους αρεσε και σε αλλους οχι. Θα συνοδευει τις αναρτησεις απο το ταξιδι στην ανατολικη Πελοποννησο. Μετα θα φερουμε κατι σε πιο ωτομναλ! Ειδες ξεχασα την σαμπανια!!!

  13. elena says:

    …ενδιαφερουσα η παρουσιαση της πρωτης πρωτευουσας του νεοσυστατου ελληνικου κρατους!!!, … θαυμασιο και το φωτογραφικο υλικο!!!

    • despinarion says:

      Γεια σου Ελενα. Φανταζομαι εισαι η ιδια Ελενα που μολις προσθεσα στους φιλους στο φμπ. Καλωσορισες κι ευχαριστω για το ευγενικο σχολιο!

  14. Elli G says:

    Μόλις είδα τον τίτλο στον α’ τόμο έπαθα μια ταραχή. Μετα, έπιασα τον δεύτερο τόμο. Αντε καλή συνέχεια και με τον γ’. Κάτι σαν άπαντα ένα πράμα.
    Οσο για το Ναύπλιο τι να πω, θα περάσω τουλάχιστον μια φορά από εκεί το καλοκαίρι. Και μπορείς να κάνεις και μια βόλτα από τα οινοποιια της περιοχής για προμήθειες.

  15. despinarion says:

    Ελλακι! Σορυ που σε τρομαξα! Εγω να δεις τι επαθα οταν ελεγα στην Πρεςς, φερε Ναυπλιο και μου ελεγε οοοοχι.. φερε Παλαμηδι … οοοοοοοοχιιιιι. Το Ναυπλιο ηταν υπεροχο εκεινο το Αυγουστιατικο πρωϊ. Ειδα τις ταμπελες για τα οινοποιεια και αν ηταν πιο αργα θα σταματουσα.

  16. Πέννυ says:

    Καλορίζικο να είναι το νέο μπλογκάκι Δέσποινα… και τι όμορφα εγκαίνια, με μια πόλη που αγαπώ πολύ… χαμογελάω καθώς βλέπω τις φωτογραφίες σου, όπως και εσύ έτσι και εγώ στις πόλεις έχω μία τάση να σηκώνω την κάμερα στα κτίρια, στα μπαλκόνια και το Ναύπλιο είναι ιδανικό με τόσες ομορφιές…. όσο για τη Gelateria…. έφαγα εκεί φέτος την άνοιξη τη νοστιμότερη πικρή σοκολάτα….
    Καλή νέα αρχή Δέσποινα!!!!

    • despinarion says:

      Ευχαριστω πολυ Πεννυ μου. Στο Ναυπλιο ειχα να παω απο πολυ μικρο παιδακι. Και μπορω να πω οτι ενθουσιαστηκα. Υποσχεθηκα στον εαυτο μου να παω να μεινω 2-3 μερες να την χαρω.

  17. My blueprint says:

    Υπέροχα εγκαίνια με το αγαπημένο Ναύπλιο. Όχι ότι στη Μακεδονία δεν έχουμε ωραία μέρη αλλά και οι πελοποννησιοι είναι πολύ τυχεροί… Μία ομορφιά όλη η Πελοπόννησος!!
    Φιλιά και να τα εκατοστήσεις… τα blog…!!!!

    • despinarion says:

      Η Μακεδονια ειναι πανεμορφη και για μενα κυριως η Πιερια. Αλλος κοσμος ο ενας αλλος ο αλλος. Φιλια κι απο μενα και ευχαριστω!

  18. taxidromos says:

    Αν μόνο και άλλες πόλεις ακολουθούσαν το παράδειγμα του ΝΑυπλίου, όλα θα ήταν αλλιώς!

  19. despinarion says:

    Ταχυδρομε μου, μια μικρη πολη δεν εχει ουτε τα προβληματα ουτε τις απαιτησεις της μεγαλης πολης. Πολυ πιο πολυπλοκα τα πραγματα εκει. Δυστυχως!

  20. υπέροχο ξεκίνημα νο 2 :)
    τα φιλιά μου
    καλημέρα

    υγ έχω “ξοδέψει” κάποια μαγικά 3ήμερα εκεί και με ταξίδεψες πίσω, μέσα από πανέμορφα φωτογραφικά στιγμιότυπα!! με φειδώ τις φωτο μονάχα, γιατί ο WordPress κρατάει λογ/σμο :)

    • despinarion says:

      Γιωργο μου, αν ειναι να ειμαι εδω ακομα 5 χρονια, δε πειραζει θα αρχισω και τον τριτο τομο. Σε γιλω κι εγω. Στον Τυρο κι εσυ; Καλα το 86 που ημουνα; στο Μοναχο!

  21. zwaki says:

    Ας πω και εγω “καλορίζικο” κατά το έθιμο! Καλή συνέχεια!

  22. despinarion says:

    Ευχαριστω ζωακι μου.

  23. H says:

    Ωραίο το Ναύπλιο, γεμάτο ιστορία, το Μπούρτζι την ώρα που βασιλεύει ο ήλιος, ηλιόλουστη βόλτα στην Αρβανιτιά δίπλα στη θάλασσα, η πύλη της στεριάς που υπάρχει ακόμα, τα παγωτά με κορυφαία αυτά της Gelateria του Ιταλού και μόλις 2 ώρες από την Αθήνα, μπορεί και λιγότερο, σε μικρή απόσταση οι Μυκήνες και η Επίδαυρος.

Leave a Reply

